Ugrás a tartalomhoz
EN

Csomagváltási tájékoztató

Csomagváltási tájékoztató

Egy egyszerű, gyors és díjmentes csomagváltással megszakítás nélkül használhatja tovább bankszámláját, bankkártyáját, és vehet igénybe eddig megszokott banki szolgáltatásokat.

Informálódjon, döntsön, váltson!

A Raiffeisen Bank az alábbi számlacsomagokat megszünteti:
Raiffeisen DíjNullázó Számlacsomag
Raiffeisen Aktivitás Számlacsomag
Raiffeisen Mindennapok Számlacsomag
Raiffeisen Lendület Számlacsomag
Raiffeisen Bázis Számlacsomag

Mit jelent a számlacsomag megszűnése?

A Bank a megszüntetni szándékozott számlacsomagokra vonatkozó szerződéseket felmondja. A felmondási idő utolsó napján a bankszámla megszűnik, ezt követően sem maga a bankszámla, sem a kapcsolódó szolgáltatások nem vehetőek igénybe. A bankszámla megszűnésével a bankszámlához, bankkártyához kapcsolódó biztosítás is megszűnik.

Honnan tudhatja meg, hogy a megszüntetésben érintett számlával rendelkezik-e?

Az erre vonatkozó információt megtalálja utolsó bankszámla kivonatán, vagy segítséget kérhet telefonos ügyfélszolgálatunkon, a Raiffeisen Direkten (+36 80 488 588 7-es menüpont), vagy bármelyik bankfiókunkban.

Hogyan tarthatja meg a számláját?

Egy egyszerű, gyors és DÍJMENTES csomagváltással megszakítás nélkül használhatja tovább bankszámláját, bankkártyáját és veheti igénybe eddig megszokott szolgáltatásainkat. A váltással nem módosul számlaszáma sem.

Milyen új számlák közül tud választani?

Aszerint érdemes választania, hogy milyen szolgáltatásokra van leginkább szüksége mindennapi pénzügyeinek intézése során. A választás megkönnyítése érdekében az alábbi táblázatokban foglaltuk össze aktuális számlavezetési ajánlataink legfontosabb elemeit.

(Teljes nézetért kattintson a táblázatra!)

 

 

 

A termék az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított.

Hogyan kérhet segítséget az új csomag kiválasztásához és a csomagváltáshoz?

Kollégáink készséggel segítenek az Önnek leginkább megfelelő új számla kiválasztásában, az átszerződésben és választ adnak minden felmerülő kérdésére.

  • Bármelyik bankfiókunkban személyesen (foglaljon időpontot a gyorsabb ügyintézés érdekében), vagy
  • telefonos ügyfélszolgálatunkon, a Raiffeisen Direkten (+36 80 488 588 7-es menüpont), vagy
  • az alábbi mezők kitöltésével kérjen visszahívást és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot!

Kérdése van?

Kérjen visszahívást és tudjon meg mindent a bankszámlaváltásról!

A legmegfelelőbb termék kiválasztásához és az ajánlatok összehasonlításához ajánljuk figyelmébe számlaválasztó kalkulátorunkat.

Amennyiben az alábbiak bármelyike érinti Önt, úgy a számlacsomagváltásról csak személyesen rendelkezhet:

  • ha egy éven belül változás állt be a személyes okmányain szereplő adataiban, vagy azok érvényességi idejében, és ezeket a változásokat még nem jelezte felénk,
  • az elmúlt két évben semmilyen tranzakciót nem kezdeményezett a számlájáról,
  • adóilletőségre vonatkozóan még nem tett bankunknál nyilatkozatot,
  • külföldi adószámát még nem bocsátotta rendelkezésünkre,
  • gondnokság, vagy gyámság alatt áll.
Mi történik, ha nem vált most?

A bankszámláját és a kapcsolódó egyéb szolgáltatásokat, így a fizetési megbízások megadását, bankkártyáját, internetbankját csak csomagváltás esetén tudja tovább használni, így kérjük, mindenképpen tegye meg a szükséges lépéseket!

 

For English version please click here >>>