Vállalkozói Aktív Számla 4

Vállalkozói Aktív Számla 4

Havonta 10 kedvezményes átutalást indíthat forintban 12 hónapon át, ha 2019. november 30-ig számlát nyit.

ÉRDEKEL

A Bank akció keretében a számlanyitástól számított 12 hónapig számlacsomagtól függően eltérő darabszámban kedvezményesen (0 Ft + 0,3% max. 6.000 Ft) biztosítja havonta az első 3-5-10 elektronikus eseti bankon kívüli forint átutalást a HUF főszámláról, amennyiben új ügyfélként 2019. november 30-ig nyit Vállalkozói Aktív Számlát, Aktív Plusz Számlát vagy Könyvelői Számlacsomagot az 1250 millió Ft-nál alacsonyabb éves nettó árbevételű vállalkozás.
A kedvezményes elektronikus forint átutalások havi darabszáma számlacsomagonként a következő: Aktív 1 – 3db, Aktív 2 – 5 db, Aktív 3 – 10 db, Aktív 4 (sztenderd és egyedi kondíciókkal) – 10 db, Aktív plusz (sztenderd és egyedi kondíciókkal) – 10 db, Könyvelői számlacsomag – 10 db.
Amennyiben az ügyfél a 12 hónapos kedvezményes időszak alatt számlacsomagot vált, a Bank felülvizsgálja minden hónap 25. napján nyilvántartása alapján, hogy az ügyfél milyen számlacsomagra váltott és az újonnan választott csomaghoz tartozó kedvezményes átutalási darabszámot állítja be a következő hónaptól a 12 hónapos kedvezményes időszakból hátralévő időtartamra. A Bank a kedvezményt abban az esetben is biztosítja, ha a számlaszerződés aláírásának dátuma 2019. november 30. vagy azt megelőző időpont, azonban a tényleges számlanyitás 2019. november 30-át követően történik. Az akciós időszak leteltét követően az eseti bankon kívüli forint átutalás Kondíciós lista Vállalkozói Aktív Számlák és Könyvelői Számlacsomag fejezetében meghatározott díja fizetendő. A kedvezmény nem vehető igénybe az Induló vállalkozások számára igénybe vehető kedvezményes számlavezetési ajánlattal együtt.

  • ingyenessé teheti a számlavezetését anélkül, hogy pénzügyi szokásain változtatnia kellene,
  • ingyenes forint befizetés forintszámlára 2000 db bankjegyig,
  • ingyenes 1 db Visa Business bankkártya az első évben számlájához,
  • kedvezményes készpénzfelvétel havonta 3 alkalommal bármelyik hazai bankautomatából,
  • a csomag tartalmazza a Mobil Banking (sms értesítés) igénylési és átalánydíját, mely szolgáltatással állandó kontroll alatt tudja tartani a vállalati számláját,
  • alacsony havidíj mellett a következő kiemelt devizában további számla nyitható: EUR, USD, CHF, GBP,
  • nagyon kedvező deviza kondíciókkal intézheti deviza átutalásait, különösen a SEPA átutalásokat (egységes euró övezetben történő EUR utalás),
  • díjmentesen biztosítjuk számlájához a Raiffeisen Electra banki rendszert, amellyel egyszerűen, kényelmesen és biztonságosan intézheti pénzügyeit, és hitelesített elektronikus kivonataihoz is hozzáférhet saját irodájából, vagy internetbankon keresztül,
  • sőt, személyes tanácsadója segíti a bankváltásban és vállalkozása pénzügyeiben: Nézze meg, milyen egyszerű a bankváltás!

Az ingyenes számlavezetés feltétele, hogy havonta a bejövő forgalom eléri a 10 millió Ft összeget vagy az átlagos havi számlaegyenleg eléri az 5 millió Ft összeget (EBKM: 0,01%).

Bejövő forgalomnak minősül minden bankon belülről és bankon kívülről érkező átutalás – kivéve az ügyfél Raiffeisen Banknál vezetett saját tulajdonú számlájáról érkező átutalásokat – illetve bármely, az ügyfél számlájára történő pénztári készpénzbefizetés. A bank a főszámla számlavezetési díjmentességére vonatkozó forgalmi elvárást a forint és deviza számlák bejövő forgalmára együttesen ellenőrzi.

A fizetési számla szerződéses feltételeit a Kis- és középvállalati Fizetési számla-szerződés Általános Szerződési Feltételek, a fizetési számlára vonatkozó egyedi szerződés, és a Vállalati Kondíciós Lista tartalmazza.

Ismerje meg személyes tanácsadóját és ajánlatunkat az Ön által választott bankfiókban!

 

ÉRDEKEL

A Vállalkozói Aktív Számla 4 csomagot Önnek ajánljuk, ha

  • Vállalkozása jelentős forint forgalmat és/vagy jelentős devizaforgalmat bonyolít,
  • export/import tevékenységet végez vagy termelő, kereskedelmi ágazatban működik,
  • fontos vállalkozása költségeinek optimalizálása, a banki költségek alacsony szinten tartása,
  • egyszerűen, kényelmesen és biztonságosan szeretné intézni vállalkozása pénzügyeit.

Teljes körű támogatást nyújtunk a számlanyitásban!

  Számlanyitáshoz kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot.
Referensünk a vállalkozása méretének, üzletmenetének megfelelő számlacsomagot ajánlja Önnek.
  A várakozás elkerülése végett kérjük, foglaljon előre időpontot!

Időpontfoglalás bankfiókba

  A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok listáját itt megnézheti. Amennyiben csoportos beszedései vagy állandó átutalási megbízásai vannak korábbi számláján, teljesítésükkel bízza meg a Raiffeisen Bankot. Ehhez kérjük, hozza magával aktuális bankszámlakivonatát.
  Elintézzük Ön helyett a cégkivonat beszerzését. Kímélje meg magát a sorbanállástól! Mi ezt is elintézzük Ön helyett.
 

Segítünk tájékoztatni üzleti partnereit megváltozott számlaszámáról. Ingyenes számlaszám matricát nyomtatunk Önnek, így számláit egyben partnerei tájékoztatására is felhasználhatja! Ragassza rá kimenő számláira az új számlaszámát tartalmazó matricát, így felhívhatja üzleti partnerei figyelmét megváltozott számlaszámára.

  Értesítjük a hatóságokat. A Bank jogszabályi előírás alapján bejelenti az új bankszámlaszámot a Cégbíróságnak is, amely bejelentésen keresztül az adóhatóság is tudomást szerez a változásról, így Önnek a cégbíróság, NAV (Nemzeti Adó és Vámhivatal) felé nincs bejelentési kötelezettsége.
  Korábbi számláját Önnek kell bezárnia. Tanácsadóink készséggel segítenek a teendők ismertetésében. Amennyiben vannak csoportos beszedései vagy állandó átutalási megbízásai régi számláján, azokat is fel kell mondania régi bankjánál, és teljesítésükkel a Raiffeisen Bankot megbízni.

ÉRDEKLI AZ AJÁNLAT?

Kérjen most visszahívást tanácsadójától!

Ajánljuk még Ajánljuk még

KKV Rulírozó Forgóeszközhitel

KKV Rulírozó Forgóeszközhitel

Rugalmas megoldás átmeneti forráshiány pótlására.

A KKV Rulírozó Forgóeszközhitelt Önnek ajánljuk, ha

  • átmeneti, vagy szezonalítással összefüggő forráshiányát szeretné pótolni,
  • olyan hitelkeretet keres, amely termeléshez szükséges erőforrások, árukészletek finanszírozására alkalmas,
  • jövőben befolyó értékesítési árbevételét szeretné megelőlegezni,
  • rugalmasan kihasználható forráslehetőséget keres.

Azért érdemes a Rulírozó Forgóeszközhitelt igényelnie, mert

  • olyan hitelkeret juthat számlája mellé, melyből vállalkozása igényei szerint hívhat le,
  • biztos finanszírozási hátteret tudhat a termelése/kereskedelmi tevékenysége mögött az alapanyag/kereskedelmi készlet megvásárlásától, a vevői követelések realizálódásáig,
  • a hitelkeretet a termelés ciklikusságának, illetve szezonalításának megfelelően használhatja fel,
  • a forgóeszközhitelt ÁFA előfinanszírozás céljából is kérheti, a NAV-tól már visszaigényelt ÁFA összeg erejéig,
  • a felhasznált pénz a visszatörlesztést követően újra felhasználhatóvá válik.

A KKV Rulírozó Forgóeszközhitel igénylésének minimális feltételei:

  • Magyarországon bejegyzett Kft. vagy Rt. igényelheti, ha éves nettó árbevétele 250 millió Ft feletti,
  • nem állhat csőd-, felszámolási eljárás, végelszámolás alatt és nem lehet ellene folyamatban végrehajtási eljárás, 
  • igazoltan nem lehet köztartozása (NAV "O" igazolás bemutatása szükséges),
  • nincs késedelmes, lejárt hiteltartozása (KHR),
  • teljesíti a fedezeti elvárásokra vonatkozó feltételeket.

A forgóeszközhitel elbírálását minden esetben hitelképesség-vizsgálat előzi meg. A forgóeszközhitel folyósításához elvárt biztosítékokról, a hitelkeret összegéről és a rendelkezésre állásáról a Raiffeisen Bank minden esetben önállóan, üzleti feltételei szerint dönt.

  Kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot, ahol referenseink segítenek Önnek a hiteligénylésben.
  A várakozás elkerülése érdekében kérjük, foglaljon előre időpontot!

Időpontfoglalás bankfiókba

  A hiteligényléshez szükséges adatlapot elektronikusan küldheti be az Ön által választott bankfiók kisvállalati referensének.