Tartalom megjelenítő

Electra Internetbank és Electra Terminál - új funkciók kerültek bevezetésre

Electra Internetbank és Electra Terminál - új funkciók kerültek bevezetésre

Hír /

Tisztelt Ügyfelünk!

Ezúton tájékoztatjuk, hogy a 2025. június 27-én történt Electra rendszer frissítést követően az Electra Internetbank és Electra Terminál rendszerekben új funkciók kerültek bevezetésre.

Electra Internetbank 
A Számlatörténet és Számlakivonat menüpontokban elérhetővé vált a csv és xls adat export funkció, így lehetőség van csv vagy xls formátumban letölteni a számlakivonat és számlatörténet adatokat.

Electra Internetbank és Electra Terminál
A Raiffeisen Bank számára kiemelten fontos az Ön pénzügyeinek maximális biztonsága, ezért a Bank az MNB elvárásainak megfelelően 2025. június 27-től a vállalati szegmensbe tartozó ügyfelek Electra Internetbank és Electra Terminál felhasználói SMS üzenetben megerősítő értesítést kapnak az alábbi eseményeket követően:

-Első bejelentkezés
-Jelszóváltoztatás (kezdeti jelszó módosítás után is) 
-3 sikertelen bejelentkezés utáni felhasználó tiltás

Amennyiben kérdése van az új funkciókkal kapcsolatban, kérjük írjon nekünk az elba@raiffeisen.hu e-mail címre, vagy hívja Telefonos Ügyfélszolgálatunkat a +36-80-488-588-as számon munkanapokon 8-17 között.

Üdvözlettel:
Raiffeisen Bank Zrt.