Online számlanyitás - Raiffeisen BANK
Tartalom megjelenítő
Online számlanyitás magánszemélyeknek - Raiffeisen Bank
Online számlanyitás szelfivel myRaiffeisen mobilapplikáción keresztül vagy VideóBankár segítségével.
Töltsd le a myRaiffeisen mobilapplikációt!
Nyisd meg a myRaiffeisen appot és kattints a Számlanyitás gombra.
Szelfis számlanyitás myRaiffeisen mobilapplikációban |
Online számlanyitás Videóbankárral |
|
Ki tud számlát nyitni? |
|
|
Mikor lehet számlát nyitni? |
|
|
Milyen okmány szükséges? |
|
|
Milyen eszköz szükséges? |
|
|
Milyen számlák nyithatóak? |
|
|
Kivel veszt részt? |
|
|
Számlanyitás | Számláját munkanapokon 8:00 és 19:00 között egy órán belül megnyitjuk, munkaidőn kívül indított számlanyitások következő munkanap 9:00 óráig megvalósulnak. Számlanyitást követően a szerződéseket emailben fogja megkapni. |
A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.
Lenyíló - Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések
Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések
Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.
- Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
- Személyazonosító igazolvány vagy útlevél
- Lakcímkártya
Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.
- Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
- iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
- Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
- Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
- Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.
- Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
- Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
- Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
- Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
- Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
- Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
- Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
- A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.
Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéseit.
A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)
A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.
Lenyíló - Hasznos tudnivalók a VideoBankos számlanyitáshoz
Hasznos tudnivalók a VideoBankos számlanyitáshoz
Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.
- Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
- Személyazonosító igazolvány
- Lakcímkártya
Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.
- Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
- iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
- Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
- Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
- Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.
- Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
- Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
- Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
- Az online számlanyitás megkezdését követően a „Videós azonosítás” gombbal, vagy
- Az e-mail címére küldött levélben a „Videós azonosítás” gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
- Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott „Videós azonosítás” gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
- Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
- A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.
Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumok elérési útját is itt tüntetjük fel.
A sikeres számlanyitásról küldött tájékoztató email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)
A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.