Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
- Webkamerás laptop vagy asztali számítógép, vagy kamerás mobil eszköz
- Személyi igazolvány vagy útlevél
- Lakcímkártya
Hogyan néz ki a számlanyitási folyamat?
1. lépés - Számlanyitáshoz kérjük, látogasson el a számlaválasztónkra
2. lépés - Kalkulátorunk segítségével válassza ki az Ön számára legmegfelelőbb számlát és bankkártyát
3. lépés - Készítse elő magyar személyi igazolványát vagy útlevelét, valamint lakcímkártyáját
4. lépés - Adja meg a kért adatokat és fogadja el a nyilatkozatokat
5. lépés - Azonosítsa magát videohívás keretein belül
6. lépés - Sikeres azonosítás után, amennyiben a számlanyitásának nincs egyéb akadálya a szerződéseket elektronikusan megküldjük az Ön részére
Az online számlanyitás előnyei
- Nem igényel bankfióki sorban állást és várakozást.
- A számlanyitás néhány perc alatt elvégezhető.
- akár otthonából, utazás nélkül elvégezhető
Mennyi idő, míg tudom használni a számlát?
Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül.
Külföldi állampolgár vagyok, nyithatok online számlát?
Sajnos nem, csak magyar állampolgárok tudnak jelenleg számlát nyitni online. Kérjük, fáradjon be a legközelebbi bankfiókunkba, és kollégáink készséggel segítenek a számlanyitásban.
Nem tudom bepipálni a nyilatkozatokat, mi lehet a gond?
Egyes dokumentumokat meg kell először nyitnia, és csak utána tudja bepipálni, hogy elolvasta, és elfogadta a benne foglaltakat.
Hogyan értesülök a sikeres számlanyitásról? Hogyan kapom meg a szerződéseket?
Sikeres azonosítás után, amennyiben a számlanyitásának nincs egyéb akadálya, a szerződéseket elektronikusan megküldjük az Ön által megadott e-mail címre.
Nem kaptam meg az SMS kódot, mi a lehet a gond?
Kérjük, ellenőrizze, hogy megfelelő telefonszámot írt-e be az oldalra.
Nem kaptam e-mailt, mi lehet a gond?
Kérjük, ellenőrizze a többi mappáját is a levelezőrendszerében (Spam, promóciók stb.)
Támogatott eszközök
Az igénylés elindításához: laptop vagy asztali számítógép a támogatott eszköz.
A videóazonosításhoz:
- kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző vagy
- okostelefonon:
- Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző
- iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Mobil telefonos videókapcsolat
Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Okmány fényképezés - kameraváltás
Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Hang és kép engedélyezése
Kérjük, engedélyezze a hangot és képet a számítógépe beállításaiban.