Egyszerűbb Raiffeisen Direkt és DirektNet igénylés
Hír / general /
A Raiffeisen Bank könnyített igénylési szabályokkal segíti az online és telefonos banki ügyintézést, nem szükséges emiatt a bankfiókokba befáradni.
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a napi bank- és pénzügyek elektronikus és telefonos csatornákon történő ügyintézésének megkönnyítése érdekben 2020.03.25-től új Raiffeisen Direkt (telefonos ügyfélszolgálat), valamint új Raiffeisen DirektNet (internetbanki rendszer) hozzáférések igényléshez nem szükséges felkeresni bankfiókjainkat.
Hogyan történik az igénylés?
1. Kérjük, hívja fel a Raiffeisen Direkt telefonos ügyfélszolgálatot a 06 80 488 588-as telefonszámon.
2. Kollégánk úgynevezett "szigorított" beazonosítást követően beállítja Önnek a hozzáféréseket.
3. A beállított hozzáférésekkel azonnal használhatja a Raiffeisen Direkt, Raiffeisen DirektNet szolgáltatásokat és a myRaiffeisen mobilalkalmazást is.
Mi az igénylés feltétele?
A fenti lehetőség akkor vehető igénybe, ha Ön rendelkezik a Raiffeisen Banknál bejelentett mobiltelefonszámmal.
Köszönjük, hogy igénybe veszi elektronikus banki szolgáltatásainkat, ezzel is segítve mindannyiunk egészségének védelmét.
A könnyített igénylési lehetőséget addig biztosítjuk, ameddig a Kormány által Magyarország egész területére elrendelt veszélyhelyzet fennáll.
Raiffeisen Bank Zrt.