Keresési eredmények

Újabb adathalász próbálkozások - hogyan ismerheti fel őket?

Újabb adathalász próbálkozások - hogyan ismerheti fel őket?

Hír / general /

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy az utóbbi napokban ismét megnőtt az adathalász-próbálkozások száma. Kérjük, amennyiben a Raiffeisen Bank nevében olyan e-mailt küldtek Önnek, amely tartalma gyanús (pl. "zárolták DirektNet fiókját", "utalása nem teljesült", "fiókfrissítés szükséges" ne kattintson automatikusan a bennük szereplő hivatkozásra, mert azok csaló weboldalakra irányítják.

Honnan ismerheti fel a csaló e-maileket, honlapokat?

  • a böngésző alsó sávján/felső címsorában hiányzik a biztonságos kapcsolat meglétét jelző kis lakat ikon
  • a címsorban helytelen a domain név (például: raiffeisenhu.com, vagy hasonló átiratok)
  • telefonos azonosítót is kér az oldal (nem minden esetben)

Hasznos tippek:

  • A böngésző megnyitása manuálisan írja be bank URL (www.raiffeisen.hu) címét.
  • Mindig új böngészőt nyisson a bankoláshoz.
  • Ellenőrizze az oldal hitelességét. A böngésző alsó sávján/felső címsorában szerepel a biztonságos kapcsolat meglétét jelző kis lakat ikon. A weboldal hitelessége a tanúsítvány segítségével ellenőrizhető.
  • Internetböngészője ne jegyezze meg az Ön jelszavát! Ha a böngésző felkínálja a jelszó automatikus megjegyzést (a böngésző az adott weblaphoz tartozó jelszót eltárolja, így a következő alkalommal nem kell újra begépelnie), akkor az internetbank belépési oldalán ne engedélyezze a jelszó tárolását!
  • Az internetbankból ne a böngésző bezárásával, hanem a Kilépés gombbal jelentkezzen ki!

Amennyiben véletlenül mégis megadta adatait egy csaló weboldalon, hívja a Raiffeisen Direkt Telefonos Ügyfélszolgálatot a 06 80 488 588-as telefonszámon.