Keresési eredmények

Raiffeisen Direkt - Kiváló CallCenter I. díj

Raiffeisen Direkt - Kiváló CallCenter I. díj

Hír / general /

A bank telefonos szolgáltatása első helyezett lett a TOP 10 Call Center versenyen az általános ügyfélkiszolgálás, és a kimenő értékesítés kategóriákban is.

A szolgáltatók ágazatonként mérettethették meg magukat a GfK Hungária Piackutató Intézet által indított versenyen, amelyet a Humán Erőforrás Alapítvánnyal együttműködésben, a Magyar Marketing Szövetség és a Direkt Marketing Szövetség szakmai támogatásával idén először rendeztek meg. Négy kategóriában értékelték a a több mint 30 pályázó cég telefonos ügyfélszolgálatát (Call Centerek és Kontact Centerek), az általános ügyfélkezelés mellett a panaszkezelést, a telefonos értékesítést, az ún. telemarketing tevékenységet is vizsgálták, a GfK által lebonyolított próbahívásokkal.