Tudnivalók a Raiffeisen Bank chat szolgáltatásról

A Raiffeisen chat szolgáltatása valós idejű kommunikációt biztosít az érdeklődő személy és a Bank munkatársa között. A szolgáltatást a Raiffeisen Bank ügyfélszolgálata kezeli. Igénybevételéhez nem szükséges regisztráció, az érdeklődő személy által beírt chat üzenet az elküldése után munkanapokon 8-16 óráig azonnal megjelenik munkatársunk erre a célra kialakított felületén, így felmerülő kérdés esetén szabad ügyintézőnk azonnal válaszolni tud.

Felhívjuk tisztelt figyelmét, hogy a Raiffeisen Bank Chat szolgáltatása

  • kizárólag azonosítás nélkül igénybe vehető, általános információk nyújtására szolgál,
  • nem fogad el tranzakciós, vagy egyéb, azonosítást igénylő megbízásokat, tehát sem átutalás, sem beszedés, sem egyéb fizetési művelet nem kezdeményezhető,
  • nem fogad el hiteligénylést, vagy bármilyen más szolgáltatás igénylésére vonatkozó kérelmet, csak általános tájékoztatást nyújt,
  • nem fogad el befektetési szolgáltatásra vonatkozó igényt, kérelmet,
  • a Raiffeisen Bankhoz eljuttatott észrevétel, kérdés, kifogás nem minősül hivatalos panaszbejelentésnek. Kérjük, hogy panasza benyújtásának részleteiről tájékozódjon az alábbi linken: https://www.raiffeisen.hu/kapcsolat/panasz-bejelentese
 

Hogyan használja a Raiffeisen Chat szolgáltatást?

  • A Raiffeisen Bank Chat szolgáltatás a Raiffeisen Bank honlapjának része, külön program letöltését nem igényli.
  • A szolgáltatás használata nem igényel külön regisztrációt.
  • Chatbeszélgetést a Raiffeisen Bank honlapját betöltve tud kezdeményezni a képernyő jobb alsó részén megjelenő chat ablak aktiválásával, a nyitvatartási időben.
  • Amennyiben minden munkatársunk foglalt, Ön megadhatja adatait és munkatársaink visszahívják Önt.
  • A beszélgetés elindítását követően Önnek meg kell ismernie és el kell fogadnia az adatvédelmi tájékoztatónkban foglaltakat, ezután automatikusan kapcsolatba kerül Munkatársunkkal.
  • Az üzenetek elküldését a szövegbeviteli mező mellett található nyílra kattintva, vagy az ENTER gomb lenyomásával tudja elküldeni munkatársunk részére.
  • A Chat beszélgetés befejezése után Ön értékelheti az ügyintézőt.
 

A Raiffeisen Bank chat szolgáltatás igénybevételének feltételei

  • A chat történő beszélgetés rögzítésre kerül
  • A Raiffeisen Bank Chat szolgáltatását minden igénybe vevő a saját kockázatára és felelősségére veheti igénybe.
  • A chat szolgáltatás keretében történő tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek, ajánlatnak vagy elemzésnek. Kérjük, hogy pénzügyeit érintő döntései meghozatala előtt keresse fel az Önhöz legközelebb eső Raiffeisen bankfiókot, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
  • A chat szolgáltatás célja az azt igénybe vevő személy kizárólag általános jellegű tájékoztatása, személyre szabott tájékoztatás ezen a csatornán nem igényelhető.
  • A chat szolgáltatáson keresztül folytatott beszélgetések nem azonosított beszélgetések. Munkatársaink nem kérhetnek banki azonosító kódokat, jelszavakat semmilyen rendszerhez. Bankkártya- és bankszámlaszámot, titkos jelszavakat, egyedi kódokat semmilyen körülmények között ne adjon meg, ne tegyen közzé a szolgáltatás igénybe vétele során.
  • A Raiffeisen Bank munkatársa a chat beszélgetést haladéktalanul megszakítja azzal a személlyel, aki trágár, becsületsértő, illetve rasszista és gyűlöletkeltésre alkalmas megnyilvánulásokat tartalmazó, az Raiffeisen Bank jóhírnevét sértő, vagy a Raiffeisen Bank szolgáltatásaihoz semmilyen módon nem kapcsolódó üzenetet küld munkatársunknak.