Tájékoztatjuk magánszemély ügyfeleinket, hogy bármikor, indoklás nélkül lehetőségük van egyoldalúan felmondani a Bankkal kötött pénzügyi szolgáltatások nyújtására vonatkozó keretszerződést. A felmondással kapcsolatos részleteket az alábbiakban, valamint az Általános számlafelmondási tájékoztatóban tekinthetik meg:
Milyen módon adhatom meg a számlafelmondást?
Külföldről is felmondhatom a számlaszerződésem?
Hogyan adhatok meg elektronikusan hitelesített aláírást?
Minden számlámat felmondhatom ilyen módon?
Meghatalmazott személy is felmondhatja a számlámat?
Honnan értesülök róla, hogy a Bank befogadta a felmondási kérelmemet?
Milyen feldolgozási idővel kell számolnom?
Mi a teendőm, ha számlanyitási promóció keretében nyitottam a számlát?
Mit kell tennem, ha pozitív egyenleg vagy tartozás van a számlámon?
Mire kell figyelnem, ha bankkártya is kapcsolódik a felmondani kívánt számlához?
Mire kell figyelnem, ha hitel is kapcsolódik a felmondani kívánt számlához?
Milyen módon értesülök a számlazárás megtörténtéről?
Milyen módon tudom visszavonni a számlafelmondási kérelmet?
Dokumentumok
- Bankszámla felmondási kérelem
- Bankszámla felmondási kérelem visszavonása
- Általános számlafelmondási tájékoztató
- JEGYZÉK az egységesített megnevezések jelentéséről (glosszárium)
- Díjak, kondíciók - OKOSkártya, Bank-, Hitelkártya
- Díjak, kondíciók - Lakossági bankszámla, elektronikus szolgáltatások
- Díj, kondíció - Fedezetlen hitelek kondíciói
- Díjak, kondíciók - Megbízás nélküli ügyvitel Kondíciós Lista
- Meghatalmazási nyomtatvány