Mobil-Token

Aktiválja Ön is a myRaiffeisen mobilapplikációt, és használja a Mobil-tokent! Így Mobil-token PIN kóddal, ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel is azonosíthatja magát.
Magas biztonságú hitelesítési mód
Használja a kényelmes hitelesítési módot - a Mobil-tokent - a myRaiffeisen mobilapplikációba beépített magas biztonságú hitelesítési eszközt.
Internetbanki belépés, megbízások, tranzakciók jóváhagyása
- A DirektNet, internetbanki belépéshez és a tranzakciók, megbízások aláírásához (a Direkt Azonosító mellett) az SMS Jelszó vagy Hardver-token helyett Mobil-tokent is használhat. A Mobil-tokennel a mobilapplikációban PIN kóddal - illetve ha készüléke alkalmas rá - ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel is azonosíthatja magát.
- Ha több fizetési számlán is van jogosultsága (számlatulajdonos, meghatalmazott), úgy az azokhoz tartozó bármely Direkt Azonosítóval beléphet, és az összes számlát (amelyhez jogosultsága van) megtekintheti.
- Biztonságosabb a belépés és a tranzakciók, megbízások aláírása
- Gyorsabb, mint az egyszer használatos SMS kódokkal történő azonosítás
- Kényelmesebb, mert ujjlenyomattal vagy iOS eszközön Face-ID funkcióval is működik. Azon a mobilkészüléken, amin nincs ilyen biometrikus azonosítási mód, ott az 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot használhatja.
- Magasabb összegű tranzakciókat hitelesíthet, mint az egyszer használatos SMS kóddal
Hogyan aktiválhatja a Mobil-tokent!
- Töltse le mobilkészülékére az ingyenes myRaiffeisen mobilapplikációt a Google Play vagy az App Store áruházakból, és indítsa el a regisztrációt a képernyőn látható információk szerint.
- Az applikáció használatához adja meg a 8 számjegyű Direkt Azonosítóját, és a Direkt Azonosítójához tartozó Jelszavát.
Ha elfelejtette a Jelszavát, kérjen aktiváló kódot a telefonos ügyfélszolgálatunkon, amivel újra aktiválhatja az internetbanki szolgáltatást. Ide kattintva megnézheti, hogyan aktiválhatja hozzáférését, - Válasszon egy tetszőleges (5 számjegyből álló) Mobil-token PIN kódot.
Ezt jegyezze meg, mert a belépéshez és a tranzakciók hitelesítéséhez szüksége lesz rá. - Erősítse meg a Mobil-token kódot ismételt beírással.
- A banknál bejelentett mobiltelefonszámára SMS-ben egyszer használatos kódot kap, amit kérjük, írjon be az alkalmazásba.
- Figyelmesen olvassa el a Felhasználási Feltételeket, és fogadja el a Szerződési Feltételeket, Adatkezelési tájékoztatót.
- Ez után már használhatja is az applikációt és vele együtt a Mobil-tokent.
Egyszerűbb azonosítás ujjlenyomattal, vagy arcfelismeréssel
- Ha készüléke képes ujjlenyomat- vagy arcfelismerésre, engedélyezheti az applikációban ezt az azonosítási módot. A myRaiffeisen regisztrációjakor a biometrikus azonosítás még ki van kapcsolva, de a regisztrációt követő első belépéskor felkínálja az alkalmazás az ujjlenyomat vagy arcfelismerés bekapcsolásának lehetőségét.
- Így az applikáció automatikusan ezt az azonosítási módot fogja Öntől kérni.
- Ha éppen nem sikerül az ujjlenyomat-, arcfelismerés, akkor a regisztrációkor megadott Mobil-token kódot kéri az applikáció.
- A bejelentkező oldalon kérjük, adja meg a 8 számjegyű Direkt Azonosítóját.
- Ekkor a mobilkészülékére érkező push üzenetet megnyitva először be kell jelentkeznie a myRaiffeisen applikációba.
- Az automatikusan megjelenő felületen hitelesítheti az internetbanki belépést a nyomógombra nyomva a belépéshez használt módon Mobil-token PIN kóddal, illetve ujjlenyomatával vagy arcfelismeréssel.
- Ezután automatikus belépteti Önt a rendszer az internetbankba.
Így írhatja alá az DirektNetben indított tranzakciókat:
- A DirektNeten rögzített megbízás vagy tranzakció jóváhagyásához a mobilkészülékére push értesítést kap.
- A push üzenetet megnyitva először lépjen be a myRaiffeisen applikációba, és az ott megjelenő tranzakciót hitelesítheti a belépéséhez használt módon (Mobil-token PIN kóddal, illetve ujjlenyomatával vagy arcfelismeréssel).
- A myRaiffeisen mobilapplikációban megjelenő, aláírásra váró tranzakciók jóváhagyására 5 perc áll rendelkezésére.
- Nyomjon a DirektNeten indított tranzakció sorra, ha más aláírandókat is lát a képernyőn.
- Írja alá (hitelesítse) a megbízást az Aláír gombbal.
- Aláírást követően az applikációban visszajelzést kap a tranzakció jóváhagyásának sikerességéről, illetve pár másodpercen belül a DirektNet felületen is frissül a rögzített tranzakció státusza.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a tranzakciók kettős aláírása esetén, az aláírásra váró tételek abban a rendszerben (DirektNet, myRaiffeisen mobilapplikáció) jelennek csak meg, ahol a tranzakciót, megbízást rögzítették, aláírták. A további aláírásokat is ugyanott lehet megtenni.
Így, ha az első aláírás a DirektNetben történt, akkor a további aláíróknak is az internetbankban jelenik ez meg, és ugyanott szükséges azt aláírniuk. Ha ez a myRaiffeisen applikációban történt elsőként, akkor a további aláírók is a myRaiffeisen applikációban tudják a tranzakció hitelesítését, aláírását befejezni.