Mobil-Token

Használja Ön is a myRaiffeisen mobilapplikációt, és Mobil-token PIN kóddal, ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel is azonosíthatja magát.
Magas biztonságú hitelesítési mód
A Mobil-token - a myRaiffeisen mobilapplikációba beépített - kényelmes, biztonságos hitelesítési (azonosítási, aláírási) megoldás.
Használja internetbanki belépéshez, megbízások és tranzakciók jóváhagyásához
- A DirektNet, internetbankba és a myRaiffeisen applikációba belépéshez, a tranzakciók, megbízások aláírásához - az SMS Jelszó vagy Hardver-token helyett - Mobil-tokent is használhat.
A Mobil-tokennel a myRaiffeisen mobilapplikációban PIN kóddal, - ha készüléke alkalmas rá - ujjlenyomattal vagy arcfelismeréssel is azonosíthatja magát. - Ha több folyószámlán is van jogosultsága (pl. számlatulajdonos, meghatalmazott), úgy az azokhoz tartozó bármely Direkt Azonosítóval beléphet, és az összes számlát (amelyhez jogosultsága van) megtekintheti.
- Biztonságosabb a belépés és a tranzakciók, megbízások aláírása
- Gyorsabb, mint az egyszer használatos SMS kódokkal történő azonosítás
- Kényelmesebb, mert akár ujjlenyomattal vagy iOS eszközön Face-ID funkcióval is működik. Azon a mobilkészüléken, amin nincs biometrikus azonosítási mód, ott az 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot használhatja.
- Magasabb összegű tranzakciókat hitelesíthet, mint az egyszer használatos SMS kóddal
Hogyan aktiválhatja és kezelheti a Mobil-tokent?
Töltse le mobilkészülékére az ingyenes myRaiffeisen mobilapplikációt a Google Play, az App Store vagy a Huawei AppGallery áruházakból. Ezt követően regisztráljon be az alkalmazásba a képernyőn látható információkat követve.
Ahány mobileszközön regisztrálja a myRaiffeisen applikációt, Önnek annyi külön Mobil-tokenje lesz. Ezeket megtekintheti és törölheti a DirektNet internetbank Ügyintézés/Beállítások/Mobil-token beállítások menüpontban.
Egyszerűbb azonosítás ujjlenyomattal, vagy arcfelismeréssel
- Ha készüléke képes ujjlenyomat- vagy arcfelismerésre, engedélyezheti az applikációban ezt az azonosítási módot. A myRaiffeisen regisztrációjakor a biometrikus azonosítás még ki van kapcsolva, de a regisztrációt követő első belépéskor felkínálja az alkalmazás az ujjlenyomat vagy arcfelismerés bekapcsolásának lehetőségét.
- Így az applikáció automatikusan ezt az azonosítási módot fogja Öntől kérni.
- Ha éppen nem sikerül az ujjlenyomat-, arcfelismerés, akkor a regisztrációkor megadott Mobil-token kódot kéri az applikáció.
- A bejelentkező oldalon kérjük, adja meg a 8 számjegyű Direkt Azonosítóját.
- Ekkor a mobilkészülékére érkező push üzenetet megnyitva először be kell jelentkeznie a myRaiffeisen applikációba.
- Az automatikusan megjelenő felületen hitelesítheti az internetbanki belépést a nyomógombra nyomva a belépéshez használt módon Mobil-token PIN kóddal, illetve ujjlenyomatával vagy arcfelismeréssel.
- Ezután automatikus belépteti Önt a rendszer az internetbankba.
Így írhatja alá az DirektNetben indított tranzakciókat:
- A DirektNeten rögzített megbízás vagy tranzakció jóváhagyásához a mobilkészülékére push értesítést kap.
- A push üzenetet megnyitva először lépjen be a myRaiffeisen applikációba, és az ott megjelenő tranzakciót hitelesítheti a belépéséhez használt módon (Mobil-token PIN kóddal, illetve ujjlenyomatával vagy arcfelismeréssel).
- A myRaiffeisen mobilapplikációban megjelenő, aláírásra váró tranzakciók jóváhagyására 5 perc áll rendelkezésére.
- Nyomjon a DirektNeten indított tranzakció sorra, ha más aláírandókat is lát a képernyőn.
- Írja alá (hitelesítse) a megbízást az Aláír gombbal.
- Aláírást követően az applikációban visszajelzést kap a tranzakció jóváhagyásának sikerességéről, illetve pár másodpercen belül a DirektNet felületen is frissül a rögzített tranzakció státusza.
Felhívjuk a figyelmet, hogy a tranzakciók kettős aláírása esetén, az aláírásra váró tételek abban a rendszerben (DirektNet, myRaiffeisen mobilapplikáció) jelennek csak meg, ahol a tranzakciót, megbízást rögzítették, aláírták. A további aláírásokat is ugyanott lehet megtenni.
Így, ha az első aláírás a DirektNetben történt, akkor a további aláíróknak is az internetbankban jelenik ez meg, és ugyanott szükséges azt aláírniuk. Ha ez a myRaiffeisen applikációban történt elsőként, akkor a további aláírók is a myRaiffeisen applikációban tudják a tranzakció hitelesítését, aláírását befejezni.