Keresési eredmények

Javaslatok a bank és pénzügyek intézéséhez

Javaslatok a bank és pénzügyek intézéséhez

Hír / general /

Tisztelt Ügyfelünk!

A Raiffeisen Bank kiemelten fontosnak tartja dolgozói és az ügyfelei egészségének védelmét, a koronavírus további terjedése elleni védekezést, valamint a zökkenőmentes üzletmenet fenntartását. A bankfiókokban is kiemelt figyelmet fordítunk a higiéniás feltételek biztosítására. Elektronikus banki szolgáltatásaink a nap 24 órájában rendelkezésére állnak.

1. myRaiffeisen mobiltelefonos alkalmazás
Egyszerűen és könnyen kezelhető mobilalkalmazásunk segítségével, amely mind Android, mind iOS (Apple) rendszerű készülékeken működik, az alábbi információkat érheti el, illetve szolgáltatásokat veheti igénybe:

Számlainformációk: egyenleg és számlatörténet, Személyes adatok áttekintése, Forint átutalások, Euró átutalások (SEPA), Azonnali devizaváltás, Hitelkártya feltöltés, Bankkártya adatok áttekintése és kártyalimit módosítás.

Javasoljuk, a könnyebb ügyintézés érdekében töltse le a myRaiffeisen alkalmazást!


2. Raiffeisen DirektNet internet banki szolgáltatás
Az előzőekben felsoroltakon túl a Raiffeisen DirektNet használatával további szolgáltatások és funkciók is elérhetők:

Csoportos beszedési megbízás, állandó átutalás, Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódóan másodlagos azonosító rögzítése, Átutalások egyéb devizában, Csekkbefizetés, Betétlekötés, Az elmúlt egy év bankszámlakivonatai, Befektetések kezelése Internet Brokering szolgáltatás segítségével.

A Raiffeisen DirektNet-et a direktnet.raiffeisen.hu weboldalon érheti el.


3. Raiffeisen Direkt Telefonos Ügyfélszolgálat - 06 80 488 588
Telefonos ügyfélszolgálatunk teljes körű szolgáltatással áll rendelkezésére munkanapokon reggel 6 és este 22 óra között.

Este 22 és reggel 6 óra között, valamint hétvégén szűkített szolgáltatáskínálat érhető el. További információt a Telefonos Ügyfélszolgálat szolgáltatásairól ide kattintva olvashat.

Március 17-étől a Raiffeisen Mastercard bankkártyákkal is elérhető az Apple Pay szolgáltatás magánszemély Ügyfeleink számára. Fizikai érintés nélkül, egyszerűen, Apple telefonjával fizethet, vagy vehet fel készpénzt a Raiffeisen Bank ATM berendezéseiből.

A március 2-án éjfélkor indult Azonnali Fizetési rendszer a nap 24 órájában a Raiffeisen Banknál is zavartalanul működik, bármikor lehetőséget nyújtva a néhány másodpercen belüli átutalásra a fentebb felsorolt elektronikus csatornákon keresztül. Az ATM berendezéseket a szolgáltatók folyamatosan töltik készpénzzel, azok működése zavartalan. A készpénzfelvétel erre alkalmas bankkártyával vagy okoseszközzel érintés nélkül is lebonyolítható.


4. Bankfióki ügyintézés
A Raiffeisen Bank fiókjainak részletes nyitva tartási adatait Bankfiók és ATM kereső weboldalunkon találják meg. Kérjük Ügyfeleinket, hogy a bankfiókok felkeresésekor viseljenek maszkot, illetve kövessék az általános elővigyázatossági kéréseket (távolságtartás, kézfertőtlenítő használata).

Egyes nagy forgalmú fiókjainkban előfordulhat, hogy megkérjük Ügyfeleinket, csak annyian tartózkodjanak az ügyféltérben, ahány ügyintézői munkaállomás működik. Rövid várakozás ezekben az esetekben előfordulhat, részletes tájékoztatást a helyszínen nyújtunk.

A Raiffeisen Bank fiókjaiban az elsők között léptettünk életbe számos higiéniai és egészségvédelmi intézkedést Ügyfeleink és Munkatársaink védelmének érdekében. Érintésmentes fertőtlenítő-adagoló készülékeket helyeztünk ki az ügyfélterekben, valamint a fióki dolgozókat munkakörüknek megfelelően egyéb védőeszközökkel is elláttuk. (Fertőtlenítő kendők, egyes munkakörökben gumikesztyű, maszk).

Mindent megteszünk azért, hogy a bankfióki ügyintézés továbbra is teljesen biztonságos legyen.

A Magyar Bankszövetség ajánlásai a bankfióki ügyintézéssel kapcsolatban:

  • vírusfertőzési tünetek esetén ne menjenek be a bankfiókokba,
  • alkalmazkodjanak ahhoz, ha közegészségügyi okokból egyes, nagyobb forgalmú bankfiókok egyszerre csak megadott számú ügyfelet fogadnak,
  • várakozás során, egymástól legalább egy méteres távolságot tartsanak,
  • minimalizálják az ügyintézési időt és tevékenységet,
  • az elektronikus csatornákon elintézhető ügyeket digitálisan rendezzék.


5. Milyen egyéb intézkedéseket tett a Raiffeisen Bank?
A Raiffeisen Bank már több héttel ezelőtt megkezdte az aktív védekezést. Néhány példa ezek közül: fokozott higiéniás feltételek biztosítása, az egészségvédelmi eszközök kihelyezése, a fióki forgalom elektronikus csatornákra történő terelése. Mind a Raiffeisen Bank, mind a pénzügyi szektor egyéb szereplői mindent megtesznek azért, hogy a banki szolgáltatások továbbra is zavartalanul működjenek.


6. Honnan tájékozódhat az aktuális információkról?
A www.raiffeisen.hu weboldalon folyamatosan tájékoztatjuk Ügyfeleinket az aktuális, friss információkról, valamint e-mail, vagy SMS üzenetben is értesíthetjük Ügyfeleinket (vagy azok egy részét, szükség szerint), az esetleges változásokról. Amennyiben a médiából tájékozódik, javasoljuk, hogy a közismert, megbízható médiumok információt kövesse.

Üdvözlettel:
Raiffeisen Bank Zrt.