Mobil Alkalmazás

Mobil Alkalmazás

Töltse le telefonjára az alkalmazást, és bankoljon kényelmesen mobiltelefonjáról.

Mi változott az alkalmazás új verziójában?

Az alkalmazás kezdő képernyőjén az első „Internet Banking” ikon helyén az új azonosítási módot aktiváló "Mobil-token aktiválás" ikont találja. A Mobil-token a Raiffeisen Mobil Alkalmazásba beépített magas biztonságú szoftveres hitelesítési mód, amit az internetbanki belépéshez és a megbízások aláírásához használhat.

Kérjük, aktiválja a Mobil-tokent, hogy használhassa az internetbankot mobilkészülékén. A gombra kattintva megnézheti, hogyan aktiválhatja és használhatja a Mobil-tokent!

Megnézem, hogy használhatom a Mobil-tokent?


Internetbanki belépés

  • A belépéshez a Direkt Azonosító mellett a jelenlegi Jelszó helyett a Mobil-tokent, azaz
  • az 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot vagy
  • ujjlenyomatot, valamint iOS arcfelismerő (FaceID) azonosítást szükséges használnia.


Megbízások aláírása

A jelenlegi Jelszó, egyszer használatos SMS kód helyett szintén a Mobil-tokent, azaz

  • az 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot vagy
  • ujjlenyomatot, valamint iOS arcfelismerő (FaceID) azonosítást szükséges használnia.


Több számla egy Direkt Azonosítóval is elérhető:

  • Amennyiben Ön több Direkt Azonosítóval (számlatulajdonos, meghatalmazott) is rendelkezik, úgy bármely Direkt Azonosítóval beléphet az internetbankba, ahol az összes számlát (amelyhez jogosultsága van) megtekintheti.
  • A Mobil-tokennel minden számlán aláírhatja az alkalmazásban a megbízásait.


Raiffeisen Mobil Alkalmazást Önnek ajánljuk, ha

  • helytől és időtől függetlenül szeretné pénzügyeit intézni,
  • kedveli a gyors online banki ügyintézést,
  • Androidos vagy iOS mobilkészüléket használ,
  • van internetelérés a telefonján.


Azért érdemes a Mobil Alkalmazást használnia, mert

  • telefonján is eléri a leggyakoribb internetbanki funkciókat,
  • biztonságos: a banki funkciókat a Raiffeisen DirektNet Azonosítójával és a Mobil-token PIN kódjával vagy ujjlenyomattal, illetve iOS készüléken akár arcfelismeréssel használhatja,
  • ingyenes, bármikor letöltheti telefonjára.


A Mobil Alkalmazás funkciói:

Funkciók iOS Android
Internetbanki funkciók
Bankszámlák (Ft, deviza) egyenlegének és számlatörténetének megtekintése    
Forintátutalás indítása bank- és hitelkártya-számláról    
Hitelkártya-számla egyenlegének és tranzakciónak megtekintése    
Hitelkeret feltöltése bankszámláról    
Kártyalimit módosítása    
Csoportos beszedési megbízások áttekintése, új megbízás megadása, megbízások módosítása, törlése    
Állandó átutalási megbízás megadása, megbízás módosítása, törlése    
Bankbetét lekötése, lekötés feltörése, lejáratása    
Regisztráció a OneCard Hitelkártya pénzvisszatérítésre    
Kedvezményes (azonnali árfolyamon történő) devizaváltás.    
További funkciók
Fiók-, ATM- és OneCard kedvezményadó üzletkereső:    
Raiffeisen Bank hírek    
Kapcsolat: telefonos ügyfélszolgálat, e-mail    
Devizaárfolyamok: lakossági ügyfelekre irányadó deviza átutalási megbízások T+2 napos teljesítésére megállapított árfolyamok megtekintése    
  • Az alkalmazás nyelve a telefon nyelvi beállításától független. A magyar és angol nyelv között az alkalmazás bal felső földgömb ikonjára nyomva, vagy a beállítások menüpontban lehet váltani. Ha a Mobil Alkalmazás felületén nyelvet vált, akkor az az internetbank felületén is megváltozik.
  • Ne felejtsen el kilépni az alkalmazásból, ha befejezte az internetbank használatát!
  • A helymeghatározás/GPS bekapcsolásával megjelennek az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókok, -automaták és OneCard kedvezményadó üzletek. A GPS kikapcsolásakor megnézheti a teljes fiók-, ATM- és OneCard üzletlistát.
  • Kedvezményesen válthat devizát, ha vannak Önnek az adott devizanemekben vezetett Raiffeisen bankszámlái. A folyamatosan frissülő árfolyamok révén az Ön által legkedvezőbbnek tartott árfolyamon válthat át forint vagy deviza összeget.

Gyakori kérdések és válaszok

Töltse le az ingyenes alkalmazást

  • az alábbi gombra kattintva vagy a QR kód beolvasásával,
  • vagy keressen rá a Raiffeisen Mobil Alkalmazásra a Google Play Áruházban, az App Store-ban!

               

 

Ha Önnek még nincs DirektNet, internetbanki hozzáférése

  Kérjük, töltse ki ide kattintva a DirektNet igénylőlapot, és küldje be az alábbi címre: Raiffeisen Bank Zrt. 1364 Budapest Pf. 173.
  Személyes ügyintézéshez kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot.
  A várakozás elkerülése érdekében kérjük, foglaljon előre időpontot!

Időpontfoglalás bankfiókba

  Az alábbi, igényléshez szükséges dokumentumokat vigye magával a bankfiókba:
  • személyi igazolvány,
  • lakcímkártya.
  A Bank beállítja a szolgáltatást, melyről SMS tájékoztatást küld.

Ha további kérdése van, kérjen Bankunktól visszahívást űrlapunk kitöltésével.

VISSZAHÍVÁST KÉREK