Mobil Alkalmazás

Okostelefonján is elérheti a leggyakoribb internetbanki funkciókat!

A Mobil Alkalmazást Önnek ajánljuk, ha

  • helytől és időtől függetlenül szeretné pénzügyeit intézni,
  • kedveli a gyors online banki ügyintézést,
  • Androidos, vagy iPhone mobiltelefont használ,
  • elérhető az internet a telefonján.

Azért érdemes a Mobil Alkalmazást használnia, mert

  • telefonján eléri a leggyakrabban használt internetbanki funkciókat,
  • biztonságos: a banki funkciókat csak a Raiffeisen DirektNet Azonosítójával és Jelszavával bejelentkezve érheti el, és az átutalást sms-ben kapott egyedi jelszóval kell megerősítenie,
  • ingyenes, bármikor letöltheti telefonjára,
Funkciók iPhone Android

Internetbanki funkciók

DirektNeten beállított bankszámlák megjelenítése: bankszámla egyenleg és számlatörténet lekérdezése

 

 

Kettős aláírás kezelése, rögzített forintátutalási tételek megjelenítése, indítása, aláírása és beküldése

 

 

Csoportos beszedési megbízások áttekintése, új megbízás megadása, meglévő megbízások módosítása vagy törlése/td>

 

 

Új állandó átutalási megbízás megadása, meglévő megbízás módosítása vagy törlése

 

 

Új bankbetét lekötése, meglévő lekötés feltörése, illetve lejáratása

 

 

Kártyalimit módosítása

 

 

Devizaváltás kedvezményes, azonnali árfolyamon egyedüli aláírásjog esetén

 

 

További funkciók

Fiók-, ATM- és OneCard kedvezményadó üzletkereső: helymeghatározás (GPS) engedélyezésével megmutatja a tartózkodási helyéhez legközelebbi Raiffeisen bankautomata (ATM), bankfiók vagy OneCard bankkártyával állandó kedvezményt adó üzletek helyét.

 

 

Hírek: értesülhet a Raiffeisen Bank friss információiról és ajánlatairól.

 

 

Kapcsolat: felhívhatja ügyfélszolgálatunkat, e-mail-t írhat, elérheti honlapunkat, csatlakozhat Facebook oldalunkhoz.

 

 

Devizaárfolyamok: lakossági ügyfelekre irányadó deviza átutalási megbízások T+2 napos teljesítésére megállapított árfolyamok lekérdezése.

 

 

  • Az iOS és Android alkalmazás nyelve a telefon nyelvi beállításától független, megegyezik a DirektNetben beállítottal (magyar-angol). Ha a teljes körű, internetes DirektNetben nyelvet vált, az alkalmazás nyelve is megváltozik.
  • Az Androidos telefon az átutaláshoz küldött SMS kódot bemásolja a szükséges helyre.
  • Ne felejtsen el kilépni az alkalmazásból, ha befejezte a műveletet!
  • Ha készüléke iPhone3G vagy korábbi, akkor hiányzik belőle a Multitask funkció. Így az átutaláshoz kapott SMS kódot csak akkor tudja megnézni, és beírni, ha telefonján beállítja az SMS előnézetet (Beállítások/Üzenetek/Előnézet mutatása).
  • Kapcsolat funkcióból eléri az internetes, teljes funkcionalitású DirektNetet.
  • A helymeghatározás/GPS bekapcsolásával megjelennek az Önhöz legközelebbi bankfiókjaink és bankautomatáink, illetve bekapcsolása nélkül megnézheti a teljes fiók-, ATM listánkat.
  • DirektNet használatával időt, sőt pénzt is megtakaríthat, mivel a tranzakciós díjak kedvezőbbek a bankfióki ügyintézésnél.
  • Kedvezményesen válthat devizát egyedüli aláírási jog esetén. Ehhez DirektNet, internet banki hozzáférésre és az adott devizanemben vezetett bankszámlára van szüksége. A folyamatosan frissülő árfolyamok lehetővé teszik, hogy az Ön által legkedvezőbbnek ítélt árfolyamon váltson át 100 ezer -25 millió Ft közötti, vagy annak megfelelő devizát a Raiffeisen bankszámla devizanemében. 

Amennyiben Önnek van DirektNet hozzáférése

Az ingyenes alkalmazást olyan Androidos, vagy iPhone telefonra töltheti le, amely internet kapcsolattal rendelkezik.
Az alkalmazás letöltéséhez olvassa le az alábbi QR-kódot mobilkészüléke QR-kód olvasó programjával, vagy lépjen be a Play Áruházba, vagy az App Store-ba és keresse meg a Raiffeisen Mobil Alkalmazást!

Androidos telefonra:   iPhone telefonra:
 

Ingyenes alkalmazás letöltése mobiltelefonra:

  1. Lépjen be a Google Play Áruházba (Android), vagy az App Store-ba (iOS), és keressen rá a "Raiffeisen" szóra.
  2. Töltse le a Raiffeisen Mobil Alkalmazást.
  3. Az Internet Banking használatához jelentkezzen be a DirektNet Azonosítóval és Jelszóval.

Ha Önnek még nincs DirektNet hozzáférése

  Kérjük, töltse ki az Űrlapok között található igénylőlapot, és küldje be az alábbi címre: Raiffeisen Bank Zrt. 1364 Budapest Pf. 173.
  Személyes ügyintézéshez kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot.
  A várakozás elkerülése érdekében kérjük, foglaljon előre időpontot!

Időpontfoglalás bankfiókba

  Az igényléshez szükséges dokumentumok:
  • személyi igazolvány,
  • lakcímkártya.
  A Bank beállítja a szolgáltatást, melyről SMS tájékoztatást küld.