Tartalom megjelenítő

Mobil Banking szolgáltatás vállalatoknak

Kézben tartott biztonság

Pénzügyi tranzakcióinak folyamatos ellenőrzéséhez a Raiffeisen Mobil Banking kényelmes és egyszerű megoldást kínál Önnek.

Szolgáltatásunkkal nagyobb biztonságban tudhatja bankszámláját, még biztonságosabbá válik a bankkártya használata, illetve az interneten, telefonon és önkiszolgáló terminálon megadott tranzakciók lebonyolítása.

Mobil Banking szolgáltatásunkkal - SMS üzenetek formájában - azonnali és pontos információkat kaphat:

  • bankkártya műveletekről (készpénzfelvétel, vásárlás) és limitekről,

  • bankszámla eseményekről (terhelés, jóváírás) és egyenlegről,

  • telefonon és interneten végzett műveletekről

így kiszűrheti az esetleges, illetéktelenül lebonyolított tranzakciókat.

Az alábbi táblázat alapján tájékozódhat, hogy a Bankszámlán történt terhelés/jóváírás esetén melyek azok a tranzakciótípusok amelyekről SMS-ben értesítjük Önt:

Terhelés a számlán Jóváírás a számlán
Készpénz kifizetés (HUF) Készpénz befizetés (HUF)
  Készpénz befizetés automatába
Valuta kifizetés Valuta befizetés
Konverziós kifizetés Konverziós befizetés
Pénztári átvezetés Pénztári átvezetés
Egyenlegátvezetés Egyenlegátvezetés
Utazási csekk tranzakció Utazási csekk tranzakció
Deviza terhelés Deviza jóváírás
Konverzió Konverzió
Csekk beszedés Csekk beszedés
Saját számlák közötti átutalás Saját számlák közötti átutalás
Bankon belüli átutalás Bankon belüli átutalás (saját számlák között)
Forintátutalás (bankon kívülre történő) Forint jóváírás (Bankon kívülről érkező)
  VIBER átutalás
Csoportos beszedési megbízás  
Állandó átutalás  
  Postai átutalás
Azonnali beszedés Azonnali beszedés
Értékpapír befektetés  
Értékpapír forgalmazás Értékpapír forgalmazás
Hiteltörlesztés - tőkerész  
Hiteltörlesztés kamata  
  Kölcsön folyósítás
Betétlekötés Betétmegszüntetés
Befektetési jegy vétel Befektetési jegy visszaváltás
Egyéb terhelés Egyéb jóváírás

Testre szabott szolgáltatás

A Mobil Banking szolgáltatás az Ön igényei szerint alakítható.

  • Mindhárom magyar GSM szolgáltató ügyfelei igénybe vehetik szolgáltatásunkat, és lehetőség van kompatibilis külföldi GSM szolgáltatóhoz tartozó mobiltelefonszám megadására is.

  • Bankunknál vezetett bármelyik bankszámlájáról és bankkártyájáról kaphat információkat.

  • A bankszámlaszámhoz, illetve a bankkártyaszámhoz rendelhető egy-egy szöveges azonosító is, így a számok helyett az Ön által megadott elnevezéssel érkezik az SMS üzenet.

  • Megadhatja, hogy melyek azok a tranzakció típusok és információk, amelyeket Ön figyelemmel kíván kísérni, így az Önt érdeklő eseményekről kap automatikusan SMS-t.

  • Beállítható értesítések:

    • belföldi és külföldi bankkártya tranzakciókról,

    • készpénzfelvételi és vásárlási tranzakciókról,

    • sikeres és sikertelen bankkártya műveletekről,

    • adott összeghatár feletti műveletekről,

  • Beállíthatja a bankszámlaegyenleg küldésének gyakoriságát.
  • Bármikor lekérheti az aktuális felhasználható bankszámlaegyenlegét, továbbá a bankkártyához tartozó napi készpénzfelvételi és vásárlási limitet, illetve az adott napon még kártyával igénybe vehető összeget.
  • A Mobil Banking szolgáltatás beállításait bármikor díjmentesen megváltoztathatja személyesen bankfiókjainkban, vagy Direkt PIN kódjával a Raiffeisen Direkt 24 órás telefonos ügyfélszolgálatunknál.

A szolgáltatás igénylése

Önnek nincs más dolga, mint hogy kitöltse és bankfiókunkban leadja a Mobil Banking Igénylőlapot (letölthető a jobb oldali menüből).

Egy adatlapon egy bankszámlája és egy bankkártyája vonható be a Mobil Banking szolgáltatásba. Amennyiben több számlájára és több kártyájára is igényli a szolgáltatást, úgy további adatlapok kitöltésével teheti ezt meg (az elfogadó nyilatkozatot elegendő csak az első igénylésnél aláírnia és leadnia, a továbbiakban nincs rá szükség) (letölthető a jobb oldali menüből).

A szolgáltatás módosítása

Amennyiben meg szeretné változtatni a Mobil Banking szolgáltatás beállításait, úgy ezt bármikor megteheti bankfiókjainkban az adatlap kitöltésével, vagy Direkt PIN kódos azonosítást követően telefonos ügyfélszolgálatunknál: 06-80-488-588

Dokumentumok