Mobil Banking szolgáltatás vállalatoknak- Raiffeisen BANK - Raiffeisen BANK
Útkövető
Menü megjelenítése
					
							
								Elektronikus szolgáltatások 
			- Elektronikus aláírás
- Raiffeisen Fizetési Megoldások
- Innovatív fizetésforgalmi szolgáltatások
- Raiffeisen Electra
- MultiCash
- Készpénzbefizető bankautomata (ATM)
- RaiPay
- Fizessen Google Pay-jel
- Apple Pay a Raiffeisen Banknál
- Mobil Banking
- Videobank szolgáltatás
- Számlanyitási kérelem indítása online és eKYC
- e-FINANCE
- Online Vámfizetés
- Telefonos ügyfélszolgálat - Raiffeisen Direkt
- Finistic pénzügyi menedzser
- Global Investor Gate
- Partnerhub kedvezményes szolgáltatások
Tartalom megjelenítő
Mobil Banking szolgáltatás vállalatoknak
Kézben tartott biztonság
Pénzügyi tranzakcióinak folyamatos ellenőrzéséhez a Raiffeisen Mobil Banking kényelmes és egyszerű megoldást kínál Önnek.
Szolgáltatásunkkal nagyobb biztonságban tudhatja bankszámláját, még biztonságosabbá válik a bankkártya használata, illetve az interneten, telefonon és önkiszolgáló terminálon megadott tranzakciók lebonyolítása.
Mobil Banking szolgáltatásunkkal - SMS üzenetek formájában - azonnali és pontos információkat kaphat:
- 
	bankkártya műveletekről (készpénzfelvétel, vásárlás) és limitekről, 
- 
	bankszámla eseményekről (terhelés, jóváírás) és egyenlegről, 
- 
	telefonon és interneten végzett műveletekről 
így kiszűrheti az esetleges, illetéktelenül lebonyolított tranzakciókat.
Az alábbi táblázat alapján tájékozódhat, hogy a Bankszámlán történt terhelés/jóváírás esetén melyek azok a tranzakciótípusok amelyekről SMS-ben értesítjük Önt:
| Terhelés a számlán | Jóváírás a számlán | 
|---|---|
| Készpénz kifizetés (HUF) | Készpénz befizetés (HUF) | 
| Készpénz befizetés automatába | |
| Valuta kifizetés | Valuta befizetés | 
| Konverziós kifizetés | Konverziós befizetés | 
| Pénztári átvezetés | Pénztári átvezetés | 
| Egyenlegátvezetés | Egyenlegátvezetés | 
| Utazási csekk tranzakció | Utazási csekk tranzakció | 
| Deviza terhelés | Deviza jóváírás | 
| Konverzió | Konverzió | 
| Csekk beszedés | Csekk beszedés | 
| Saját számlák közötti átutalás | Saját számlák közötti átutalás | 
| Bankon belüli átutalás | Bankon belüli átutalás (saját számlák között) | 
| Forintátutalás (bankon kívülre történő) | Forint jóváírás (Bankon kívülről érkező) | 
| VIBER átutalás | |
| Csoportos beszedési megbízás | |
| Állandó átutalás | |
| Postai átutalás | |
| Azonnali beszedés | Azonnali beszedés | 
| Értékpapír befektetés | |
| Értékpapír forgalmazás | Értékpapír forgalmazás | 
| Hiteltörlesztés - tőkerész | |
| Hiteltörlesztés kamata | |
| Kölcsön folyósítás | |
| Betétlekötés | Betétmegszüntetés | 
| Befektetési jegy vétel | Befektetési jegy visszaváltás | 
| Egyéb terhelés | Egyéb jóváírás | 
Testre szabott szolgáltatás
A Mobil Banking szolgáltatás az Ön igényei szerint alakítható.
- 
	Mindhárom magyar GSM szolgáltató ügyfelei igénybe vehetik szolgáltatásunkat, és lehetőség van kompatibilis külföldi GSM szolgáltatóhoz tartozó mobiltelefonszám megadására is. 
- 
	Bankunknál vezetett bármelyik bankszámlájáról és bankkártyájáról kaphat információkat. 
- 
	A bankszámlaszámhoz, illetve a bankkártyaszámhoz rendelhető egy-egy szöveges azonosító is, így a számok helyett az Ön által megadott elnevezéssel érkezik az SMS üzenet. 
- 
	Megadhatja, hogy melyek azok a tranzakció típusok és információk, amelyeket Ön figyelemmel kíván kísérni, így az Önt érdeklő eseményekről kap automatikusan SMS-t. 
- 
	Beállítható értesítések: - 
		belföldi és külföldi bankkártya tranzakciókról, 
- 
		készpénzfelvételi és vásárlási tranzakciókról, 
- 
		sikeres és sikertelen bankkártya műveletekről, 
- 
		adott összeghatár feletti műveletekről, 
 
- 
		
- Beállíthatja a bankszámlaegyenleg küldésének gyakoriságát.
- Bármikor lekérheti az aktuális felhasználható bankszámlaegyenlegét, továbbá a bankkártyához tartozó napi készpénzfelvételi és vásárlási limitet, illetve az adott napon még kártyával igénybe vehető összeget.
- A Mobil Banking szolgáltatás beállításait bármikor díjmentesen megváltoztathatja személyesen bankfiókjainkban, vagy Direkt PIN kódjával a Raiffeisen Direkt 24 órás telefonos ügyfélszolgálatunknál.
A szolgáltatás igénylése
Önnek nincs más dolga, mint hogy kitöltse és bankfiókunkban leadja a Mobil Banking Igénylőlapot (letölthető a jobb oldali menüből).
Egy adatlapon egy bankszámlája és egy bankkártyája vonható be a Mobil Banking szolgáltatásba. Amennyiben több számlájára és több kártyájára is igényli a szolgáltatást, úgy további adatlapok kitöltésével teheti ezt meg (az elfogadó nyilatkozatot elegendő csak az első igénylésnél aláírnia és leadnia, a továbbiakban nincs rá szükség) (letölthető a jobb oldali menüből).
A szolgáltatás módosítása
Amennyiben meg szeretné változtatni a Mobil Banking szolgáltatás beállításait, úgy ezt bármikor megteheti bankfiókjainkban az adatlap kitöltésével, vagy Direkt PIN kódos azonosítást követően telefonos ügyfélszolgálatunknál: 06-80-488-588