Fogyatékos személyek kiszolgálása

Fogyatékos személyek kiszolgálása

Fogyatékos személyek kiszolgálása

A Raiffeisen Bank folyamatosan törekszik arra, hogy minőségi kiszolgálást nyújtson minden - köztük a fogyatékossággal élő - ügyfele számára. Célja, hogy fogyatékos ügyfeleinek is egyenlő esélyű hozzáférést biztosítson a Bank szolgáltatásaihoz és termékeihez.

 

 

Szolgáltatások

Összhangban a 2022. évi XVII., a termékekre és a szolgáltatásokra vonatkozó akadálymentességi követelményeknek való megfelelés általános szabályairól szóló törvénnyel Bankunk elkészítette az aktuális szolgáltatási térképét a fogyatékossággal élő ügyfelei részére. Továbbá a Raiffeisen bankfiók-, és ATM keresőben jelöltük, mely helyszínek akadálymentesítettek.

 

 

Igényfelmérés

Bankunk törekszik arra, hogy fogyatékos ügyfeleinek banki kiszolgálásra vonatkozó igényeit megismerje, hogy szükség esetén, további lépéseket tegyen az egyenlő esélyű szolgáltatás megvalósításáért.
Kérdőívünk kitöltésével kérjük ügyfeleinket, hogy osszák meg velünk javaslataikat, véleményüket, miképp javíthatja Bankunk fogyatékos ügyfeleinek kiszolgálását.
 

Fogyatékos személyek kiszolgálása - Dokumentumok

Dokumentumok