Fogyatékos személyek kiszolgálása

Fogyatékos személyek kiszolgálása

A Raiffeisen Bank Zrt. folyamatosan törekszik arra, hogy minőségi kiszolgálást nyújtson minden - köztük a fogyatékossággal élő - ügyfele számára. Célja, hogy fogyatékos ügyfeleinek is egyenlő esélyű hozzáférést biztosítson a Bank szolgáltatásaihoz és termékeihez.

 

Szolgáltatások

A 22/2016. (VI.29.) számú, a hitelintézetekben a fogyatékos személyek pénzügyi szolgáltatásokhoz való egyenlő esélyű hozzáférését előíró szabályokról szóló NGM rendelettel összhangban a Bank elkészítette aktuális szolgáltatási térképét a fogyatékossággal élő ügyfelei részére, melyet ide kattintva tekinthet meg.
A Raiffeisen bankfiók-, és bankautomata keresőben jelöltük, mely helyszínek akadálymentesítettek.

 

Igényfelmérés

A Bank törekszik arra, hogy fogyatékos ügyfeleinek banki kiszolgálásra vonatkozó igényeit megismerje, hogy szükség esetén, további lépéseket tegyen az egyenlő esélyű szolgáltatás megvalósításáért.
Kérdőívünk kitöltésével kérjük ügyfeleinket, hogy osszák meg velünk javaslataikat, véleményüket, miképp javíthatja Bankunk fogyatékos ügyfeleinek kiszolgálását.
Az igényfelmérő kérdőív kitöltéséhez, kérjük, kattintson ide.