Fogyatékos személyek kiszolgálása

Fogyatékos személyek kiszolgálása

Fogyatékos személyek kiszolgálása

A Raiffeisen Bank folyamatosan törekszik arra, hogy minőségi kiszolgálást nyújtson minden - köztük a fogyatékossággal élő - ügyfele számára. Célja, hogy fogyatékos ügyfeleinek is egyenlő esélyű hozzáférést biztosítson a Bank szolgáltatásaihoz és termékeihez.

Egyedi komponens - Szolgáltatások

Szolgáltatások

Összhangban a 2022. évi XVII., a termékekre és a szolgáltatásokra vonatkozó akadálymentességi követelményeknek való megfelelés általános szabályairól szóló törvénnyel Bankunk elkészítette az aktuális szolgáltatási térképét a fogyatékossággal élő ügyfelei részére. Továbbá a Raiffeisen bankfiók-, és ATM keresőben jelöltük, mely helyszínek akadálymentesítettek.

Egyedi tartalom - Szolgáltatási térkép

Szolgáltatási térkép

  Tevékenység Vak és gyengénlátó ügyfelek Hallássérült és siket ügyfelek Mozgássérült ügyfelek
Bankfiók Épületbe történő bejutás Biztosított Biztosított Akadálymentes fiókban biztosított
Információ kérés/Érdeklődés Szóbeli információ: biztosított Szóbeli információ: részben biztosított Biztosított
Írásbeli információ: biztosított Írásbeli információ: biztosított
Szolgáltatás igénybevétele Biztosított
Az ügyintéző külső ügyleti tanú(k) jelenlétében tájékoztatja és köt szerződést az Ügyféllel.
Biztosított
Szerződéskötés esetén írásbeli tájékoztatás szükséges
Részben biztosított
Ha az ügyfél nem képes írni, Az ügyintéző külső ügyleti tanú(k) jelenlétében tájékoztatja és köt szerződést az Ügyféllel.
ATM Épületbe történő bejutás Speciális hozzáférést segítő eszköz nem áll rendelkezésre Biztosított Akadálymentes ATM-nél biztosított
Információ kérés/Érdeklődés Speciális hozzáférést segítő eszköz nem áll rendelkezésre Biztosított Biztosított
Szolgáltatás igénybevétele Speciális hozzáférést segítő eszköz nem áll rendelkezésre Biztosított Biztosított
Raiffeisen Direkt (telefonos ügyfélszolgálat) Információ kérés/Érdeklődés Biztosított Nem biztosított Biztosított
Szolgáltatás igénybevétele Biztosított Nem biztosított Biztosított
Honlap Információ kérés/Érdeklődés Részben biztosított Biztosított Biztosított
Szolgáltatás igénybevétele Részben biztosított Biztosított Biztosított
myRaiffeisen Portál Információ kérés/Érdeklődés Részben biztosított Biztosított Biztosított
Szolgáltatás igénybevétele Részben biztosított Biztosított Biztosított
myRaiffeisen mobilapplikáció Információ kérés/Érdeklődés Részben biztosított Biztosított Biztosított
Szolgáltatás igénybevétele Részben biztosított Biztosított Biztosított

Egyedi tartalom - Igényfelmérés

Igényfelmérés

Bankunk törekszik arra, hogy fogyatékos ügyfeleinek banki kiszolgálásra vonatkozó igényeit megismerje, hogy szükség esetén, további lépéseket tegyen az egyenlő esélyű szolgáltatás megvalósításáért.
Kérdőívünk kitöltésével kérjük ügyfeleinket, hogy osszák meg velünk javaslataikat, véleményüket, miképp javíthatja Bankunk fogyatékos ügyfeleinek kiszolgálását.

Fogyatékos személyek kiszolgálása - Dokumentumok

Dokumentumok