Díjnyertes Számla 1 - Raiffeisen BANK
Útkövető
Menü megjelenítése
Tartalom megjelenítő

- Ha elégedett velünk, mondja el ismerőseinek, nyissanak nálunk számlát
- Magánszemély ajánlásáért akár 5x10 000 Ft,
- Kisvállalat ajánlásáért akár 5x60 000 Ft jóváírást adunk
- Összesen 5 ügyfelet lehet ajánlani (magánszemély és kisvállalat együtt)
- Magánszemély is ajánlhat vállalkozót és fordítva
- Mindketten megkapják a jóváírást sikeres számlanyitás és feltételteljesítés esetén
5 ÜGYFÉL AJÁNLÁSÁÉRT MAXIMUM 300 000 FT BÓNUSZ
Programban résztvevő számláink és a jóváírás mértéke
Ajánlott által megnyitott számla | 2025.09.30-ig: Yelloo Számla (diákszámla) és Kapcsolat Számla |
Aktív Számla | Premium Banking és Premium Banking Plus Számla | Kisvállalati számlacsomagok: Vállalkozói Aktív Számlák, Könyvelői, Patika, Ügyvédi és Europay Számlacsomagok |
Jóváírás összege sikeres ajánlásonként | 5 000 Ft | 5 000 Ft | 10 000 Ft | Ajánlottnak: 30 000 Ft* Ajánlóknak: az ajánlott vállalkozások árbevételétől függően 30 000 Ft* (árbevétel nettó 50 millió Ft alatt) vagy 60 000 Ft* (árbevétel nettó 50 millió Ft felett) |
Jóváírás időpontja | A számlanyitást követő 3. hónap 25-ig | Ajánlónak: A számlanyitást követő hónap 25-ig Ajánlottnak: A számlanyitást követő 2. hónap 25-ig |
Jóváírást az Ajánló és az Ajánlott új ügyfél egyaránt megkapja.
*Akció: A 2025.06.30-ig az ajánlóprogram keretében megnyitott kisvállalati számlák esetén érvényes. A nem akciós jóváírás mértéke 10 000 Ft.
2025.06.30-ig nyitott új számlák esetén további 20.000 Ft jóváírásban részesülhet az ajánló ügyfelenként, ha az ajánlott kisvállalati ügyfél POS szolgáltatást vesz igénybe**.
Egyszerűen ajánlhat magánszemélyt a myRaiffeisen mobilapplikációban
- Lépjen be az applikációba!
- A „Műveletek” menüpontban kattintson az Ajánlatok és Termékek, majd az
- Ajánlóprogram csempére
- Magánszemély ajánlása kiválasztása után találja az egyedi ajánlólinkjét.
Még nincs letöltve a mobilapp? Töltse le most:
Ha kisvállalatként ajánl magánszemélyt, az applikációban egy formon adhatja meg Ajánlottja adatait.
MGM lenyíló
MAGÁNSZEMÉLY AJÁNLÁSI FELTÉTELEK
A Raiffeisen Bank 18 évnél idősebb lakossági, Premium banking, és 413 millió Ft alatti éves árbevétellel rendelkező kisvállalati ügyfelei vehetnek részt.
Új ügyfél, akik a számlanyitást megelőző hat hónapban nem rendelkeztek Raiffeisen Lakossági, Premium vagy Private Banking bankszámlával, függetlenül annak devizanemétől és az ajánlólinken keresztül lakossági, Premium banking ügyfélként a promócióban résztvevő számlák valamelyikét megnyitja.
- Az Ügyfélajánló Program ideje alatt a Raiffeisen Banknál érvényes számlaszerződéssel rendelkező lakossági, Premium Banking vagy kisvállalati ügyfél ajánlásból megvalósult új ajánlotti számlanyitás történik az Ügyfélajánló Programban résztvevő bankszámlák valamelyikében.
- A jóváírás időpontjában az Ajánló és az Ajánlott a banknál élő pénzforgalmi/bankszámlával rendelkezzen.
- A számlaszerződés megkötését megelőzően az eljáró bankfiókba benyújtásra került a teljeskörűen kitöltött és aláírt Ajánlókártya, vagy a Bank honlapján az űrlapot kitöltve az Ajánló beküldte saját és az Ajánlott adatait. Ezt követően a Bank az Ajánlottat tájékoztatás céljából megkereste. A részvétel feltétele, hogy az Ajánlott a számlaszerződés aláírásával egyidőben aláírja az - Ajánló egyedi kódját is tartalmazó - Ajánlóprogram nyilatkozatot.
- Egy Ajánló legfeljebb 5 sikeres ajánlás után jogosult kifizetésre a program teljes időtartama alatt.
- Ajánlottként legfeljebb 1 alkalommal (egy számla után) jogosult jóváírásra a program teljes időtartama alatt.
- Lakossági ügyfelek esetében további feltétel, hogy az ajánlott új ügyfél a számlanyitás türelmi idejét követő vizsgált időszakban teljesítse a szerződött számlacsomag vonatkozó díjmentes/legalacsonyabb kedvezményes számlavezetésre vonatkozó feltételeket.
Az Ügyfélajánló Program részletes feltételeiért kattintson ide. Az Ügyfélajánló Program visszavonásig érvényes.
Tartalom megjelenítő
Az ajánláshoz az alábbi cégadatok szükségesek:
- vállalkozás neve, cégformája
- adószám
- képviselő neve, telefonszáma, email címe, hogy felvehessük vele a kapcsolatot
A saját ajánlókódját is írja be, hogy össze tudjuk kötni Önnel a céget, ha számlát nyit.
Tipp: A cég adószámát a webes keresőben (pl. google.hu) az ajánlott cég nevének és az "adószám" szónak a beírásával megtudhatja.
MGM lenyíló 2
KISVÁLLALATI ÜGYFÉL AJÁNLÁSÁNAK FELTÉTELEI
A Raiffeisen Bank 18 évnél idősebb lakossági, Premium banking, és 413 millió Ft alatti éves árbevétellel rendelkező kisvállalati ügyfelei vehetnek részt. Vállalkozóként a cégnél aláírási jogosultsággal rendelkező ajánlhat. A jóváírás a vállalkozás bevételének minősül.
18. életévét betöltött új ügyfél (beleértve az egyéni vállalkozót, őstermelőt, illetve adószámmal rendelkező magánszemélyt), aki a számlanyitást megelőző hat hónapban nem vezetett a Raiffeisen Banknál számlát, és az ajánlókód megadásával a promócióban résztvevő számlák valamelyikét megnyitja.
Nem lehet felszámolás, végelszámolás, kényszertörlés alatt sem az ajánlás, sem jóváírást megelőző hónap utolsó banki munkanapján. A számlanyitást követő első hónapban teljesítse az igényelt számlacsomag díjmentes számlavezetésére vonatkozó feltételeit. A jóváírás a vállalkozás bevételének minősül.
Az ajánlókód az Ön számla azonosítójának / rövidített számlaszámának középső 6 karaktere. Az ajánlókódot megtalálhatja a bankszámlakivonat fejlécében, valamint az ügyfélkártyán.
Amennyiben kivonatát elektronikusan kapja, a Direktnet internetbankba belépve a Számlainformáció / Számlakivonatok, Értesítők menüpont alatt találja.
2022.07.01-től 2025.06.30-ig számlát nyitó új kisvállalati ügyfelet ajánló lakossági, Premium banking, vagy kisvállalati ügyfél a fentieken kívül további 20.000 Ft jóváírásban részesül, amennyiben az ajánlott ügyfél a Bankon keresztül POS szolgáltatást igényel és a számlanyitás napját követő második hónap utolsó napjáig az ügyfél részére bankkártyás vásárláshoz kapcsolódó jóváírás érkezik minimum 10.000 Ft értékben az ügyfél 001-es számú (a 24 jegyű pénzforgalmi jelzőszám 17-19. számjegyei alapján), Forintban vezetett bankszámlájára. A jóváírás a feltételek teljesítése esetén a feltétel vizsgálat napját követő hónap (számlanyitást követő harmadik hónap) 25. naptári napjáig esedékes az ajánló ügyfél pénzforgalmi számlájára „Ügyfélajánló program jóváírás” közleménnyel.
Tartalom megjelenítő
KISVÁLLALATI ÜGYFELKÉNT ITT IS AJÁNLHAT AZ AJÁNLÓ FORM KITÖLTÉSÉVEL
Ha nem applikációban szeretne ajánlani, akkor töltse ki a regisztrációs formot ajánlottja adataival!
A saját ajánló kódját is meg kell adnia.
Amennyiben bankszámla kivonatát elektronikusan kapja, a Direktnet internetbankba belépve a Számlainformáció / Számlakivonatok, Értesítők menüpont alatt találja.
OBA általános
![]() |
A termék az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított. A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, az Általános Üzleti Feltételek, a bankszámlára és bankkártyára vonatkozó egyedi szerződés, és a vonatkozó Kondíciós Listák tartalmazzák. |
EBKM: 0,01 %
Vértezd fel magad a kibercsalásokkal szemben, látogass el a KiberPajzs honlapra! |
Beágyazott alkalmazások
Dokumentumok
Díjnyertes Számla

A Bank új bankszámla díjcsomagot vezet be Aktív számla néven. Ezzel párhuzamosan a Bank nem forgalmazottá teszi az alábbi számla díjcsomagokat: Aktivitás 3.0, Díjnyertes, Mindennapok 2.0, Bázis 2.0, Online számla.
Az új Aktív számla 2024.11.21-én 18 órától igényelhető, míg az Aktivitás 3.0, Díjnyertes, Mindennapok 2.0, Bázis 2.0, Online számlák ugyanezen időpontot megelőzően igényelhetőek.
EZT A SZÁMLÁT AJÁNJUK, HA
- fizetése bankszámlára érkezik
- aktívan bankol online: vásárol, használja a netbankot vagy mobilbankot
- bankkártyával fizet, készpénzt vesz fel
NYISSA MEG MOST ÉS MEGAJÁNDÉKOZZUK
- Nyisson számlát 2024. december 18-ig
- Vállaljon 1 év hűséget: Hűségprogram regisztráció után néhány kattintással
- Vásároljon új bankkártyával 5x1 000 Ft-ért 2025. január 17-ig
Legkésőbb 2025. február 07-ig utaljuk számlájára az 50 000 Ft jóváírást.
- Szurkoljon velünk a BL focimeccseken
- Promóciós kódot a Hűségprogramban éri el
- Csak regisztrálni kell a számlanyitás után, nincs más feltétel
- Miután regisztrált Hűségprogramunkban, pénzvisszatérítést kaphat
- 2025. január 17-ig új bankkártyájával fizetett vásárlásai 10%-át, max. 10 000 Ft-ot visszatérítünk
A visszatérítést a jóváírással együtt legkésőbb 2025. február 17-ig utaljuk számlájára.
Egy szelfivel is megnyithatja új számláját akár 20 perc alatt
Töltse le most a myRaiffeisen mobilapplikációt!
HOGYAN NULLÁZHATJA LE SZÁMLA KÖLTSÉGEIT?
- akciósan 0 Ft számlavezetés, ehhez mindössze 2 feltételt kell teljesíteni havonta az alábbiak közül:
- havonta minimum a mindenkori bruttó havi minimálbérnek megfelelő jóváírás, azaz 266 800 Ft érkezik a számlára akár két részletben,
- 1 db eseti átutalást megad a myRaiffeisen mobilapplikáción keresztül,
- minimum 20 db kártyás vásárlást végez
- 0 Ft minden online eseti átutalás belföldön forintban 50 ezer forintig1
- 0 Ft a beszedések teljesítésének díja
- 0 Ft belföldi és külföldi vásárlás betétikártyával
- 0 Ft akciónkban a VertiCard betéti kártya kibocsátási díja2
- 0 Ft az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatások havidíja
- 0 Ft havonta az első két alkalommal a készpénzfelvétel belföldön forintban ATM-ből összesen 150 ezer forintig, amennyiben a számlához kapcsolódóan nyilatkozott az ingyenes készpénzfelvételről 3
Nyilatkozzon az ingyenes készpénzfelvételről egyszerűen, néhány kattintással a netbankon vagy személyesen bármelyik bankfiókunkban!
Díjnyertes Számla havi számlavezetési díja:
Két feltétel együttes teljesítése esetén | Egy feltétel teljesítése esetén | Feltétel-teljesítés hiányában | |
Havi számlavezetési díj/számla |
Akciós díj: Nem akciós díj: |
1 446 Ft | 2 908 Ft |
EBKM: 0,01%
1 A 50 000 Ft feletti összegre a díj 0,3%, maximum 10 000 Ft.
2 Az akció 2024. december 31-ig érvényes. A 2024. április 1-jén hatályos kondíciók alapján a 2. évtől az éves díj 7 780 Ft, a 2. kibocsájtástól a kibocsátási díj 4 230 Ft.
3 A nyilatkozat a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV.
törvény 36/A. § (4) bekezdés c) pontján alapuló díjmentes készpénzfelvételről szól.
SZELFIS SZÁMLANYITÁS LÉPÉSEI
A myRaiffeisen mobilapplikációnkkal gyorsan, papírmentesen nyithat bankszámlát egy szelfivel, néhány egyszerű lépésben!
- Töltse le a myRaiffeisen mobilapplikációt!
- Nyissa meg az applikációt, és kattintson a képernyőn a számlanyitás gombra, és mehet!
- Válassza ki az Aktivitás 3.0 számlát, majd válasszon bankkártyát is!
- Adja meg elérhetőségeit, és fogadja el a nyilatkozatokat!
- Fotózza be okmányait, készítse el szelfijét!
- Írja alá a szerződését!
Számláját munkanapokon 8:00 és 19:00 között egy órán belül megnyitjuk, munkaidőn kívül indított számlanyitások következő munkanap 9:00 óráig megvalósulnak.
Számlanyitást követően a szerződéseket e-mailben fogja megkapni.
A szelfis számlanyitás feltételei:
- betöltött 18. életév
- Magyarországon kibocsátott chipes személyi igazolvánnyal, lakcímkártyával, vagy útlevéllel magyarországi lakcímmel rendelkeznek, amelyet Magyarországon kibocsátott lakcímkártyával is tudnak igazolni
- NFC képes mobiltelefon
- nincs a számlanyitáskor élő Raiffeisen bankszámlája, hitelszerződése vagy értékpapírszámlája
Töltse le most a myRaiffeisen mobilapplikációt!
Mobilján erre a gombra kattintva:
Kik nyithatnak számlát myRaiffeisen mobilapplikációban?
Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes 2016 után Magyarországon kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyarországi lakcímmel rendelkeznek, amelyet Magyarországon kibocsátott lakcímkártyával is tudnak igazolni, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.
Honnan tudom, hogy a személyazonosító igazolványom / útlevelem NFC képes-e?
A személyi igazolványok jobb felső részén, valamint az útlevelek fedlapjának az alsó részén található egy NFC chip ikon, amennyiben az okmánya rendelkezik ezekkel az azonosítókkal, úgy használhatod azt a számlanyitási folyamatunkban.
Honnan tudom, hogy a telefonom NFC képes-e?
A legegyszerűbb megoldás ennek kiderítésére, ha rákeresel a telefon beállításaiban vagy indítsd el a számlanyitási folyamatunkat, ahol szintén ellenőrizzük a képesség meglétét.
Mit tegyek, ha nem sikerül jól lefotóznom az okmányaimat?
Az okmányfotózásnál kérjük figyelj arra, hogy minden adat és az arcképed is jól látható legyen. A fotózás során az eredeti okmányt helyezd egy sík felületre, illeszd a képernyőn található kerethez úgy, hogy a felületén ne legyen tükröződés és ne takarja ki semmi. Az applikációban alapértelmezetten a személyi igazolványodat kell fotóznod, a „Váltás útlevélre” felirat megnyomásával válthatsz útlevél fotózásra. Amennyiben személyi igazolványod vagy útleveled fizikailag sérült (repedt, törött) nem tudod használni az azonosítási folyamatban.
Mit tegyek, hogy NFC beolvasás sikeresen megtörténjen?
Helyezd egy stabil felületre az azonosításhoz használt okmányodat, majd ezt követően a készülékedet tartsd az NFC chip-hez, a telefon készüléked rezgéssel jelzi, hogy a beolvasás elejét és végét.
Mit tegyek, ha nem fogadja el az alkalmazás az elkészített önarcképemet / szelfimet?
Kérjük figyel arra, hogy a fotó jó fényviszonyok között készüljön és nézz egyenesen a kamerába, tartsd szemmagasságban a készülékedet, hogy a teljes arcod látható legyen és más személy ne látszódjon a képen.
Mit tegyek, ha technikai problémám adódik?/Elakadtam a folyamatban, hogyan tovább?
Újrakezdheted a számlanyitási folyamatot, viszont amennyiben elérhetőségi adataid megadását és visszaigazolását követően adódik problémád a folyamatban, kollégáink 24 órán belül felveszik veled a kapcsolatot telefonon keresztül és segítenek a számlanyitás folytatásában.
Mikortól tudom használni a számlát?
A munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül megnyílnak, egyéb esetben következő munkanap 9:00-ig teljesülnek, a sikeres számlanyitásról az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumokat is ide fognak érkezni.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?
Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.
Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?
A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)