Könnyen nullázhatod a havi díjat
Mindegy, hogy ide érkezik a fizetésed, aktívan bankolsz, vagy hitellel rendelkezel nálunk
Mindegy, hogy ide érkezik a fizetésed, aktívan bankolsz, vagy hitellel rendelkezel nálunk
Korlátlan számú forint átutalást adhatsz meg
egyszerűen a mobilappban
Azonnal aktiválhatod új Visa bankkártyádat
igénylés után az appban
Akciósan havonta min. 193 382 Ft érkezzen új Aktív számládra, max. 2 részletben. Ez a mindenkori legkisebb összegű havi nettó minimálbérnek felel meg. Az akció 2025.12.31-ig tart.
A nem akciós feltétel: a minimum a mindenkori legkisebb összegű havi bruttó minimálbérnek megfelelő összegű jóváírás – 2025-ben 290.800 Ft.
A jóváírásra vonatkozó feltétel tekintetében a vizsgált időszak: tárgyhónapot megelőző hónap 20. napjától a tárgyhónap 19. napjáig terjedő időszak. Befizetéssel és saját számlák közötti átvezetéssel a feltételként meghatározott jóváírás nem teljesíthető.
Ha havonta legalább 10 db tranzakció (pl. bankkártyás vásárlás, átutalás, csoportos beszedési megbízás) teljesül, akció keretében összesen legalább 50 000 Ft értékben (nem egyesével), akkor nullázható a havidíj.
Az akciós feltétel 2025.12.31-ig tart. A nem akciós feltétel: legalább 10 db tranzakció teljesüljön, és a havonta teljesült tranzakciók összértéke elérje a mindenkori legkisebb összegű bruttó minimálbér felének megfelelő összeget – 2025-ben 145.400 Ft.
A bankszámlán már könyvelt, azaz már terhelt tranzakciók minősülnek teljesültnek. A saját számlák közötti átvezetési tranzakciókat a Bank nem vizsgálja a feltételek teljesítésének megállapítása során. A tárgyhónapra vonatkozó díjterhelés során vizsgált időszak: tárgyhónap első banki munkanapjától a tárgyhónap utolsó banki munkanapjáig terjedő időszak.
Ha van már, vagy lesz Raiffeisen hiteled az alábbiak közül, akkor is nullázod a havidíjat:
Kivéve hitelkártya. A feltétel teljesülését a tárgyhónap utolsó banki munkanapján vizsgáljuk.
Ha az adott hónapban a fenti feltételek közül egyik sem teljesül, akkor a havidíj:
A Bank a Nemzetgazdasági Minisztérium által az infláció letörésére javasolt intézkedésekre tekintettel döntött úgy, hogy 2025. május 1-től 2026. június 30-ig egyes díjakból akciós jelleggel kedvezményt biztosít. Az e körbe tartozó, kedvezményes díjak a vonatkozó Kondíciós Listákban kerülnek megjelölésre.
A Bank fenntartja a jogot, hogy amennyiben az akciók meghirdetésekor fennálló körülményekben – különösen a Bankra irányadó jogszabályi, szabályozói környezetben – olyan előre nem látható lényeges és hátrányos változás következne be a jövőben, amely miatt ezen akciós díjak változatlan feltételek mellett történő fenntartása a Banktól nem várható el, akkor a Bank jogosult az akciókat módosítani vagy megszüntetni, az érintett ügyfelek két hónapos előzetes értesítése mellett.
Akár pár percen belül megnyílhat a számla, miután aktiváltad a mobilapplikációt.
Egyéb esetekben, amikor további feldolgozási lépések szükségesek, munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül, ezen időszakon kívül indítottak pedig a következő munkanap 9:00 óráig teljesülnek.
A sikeres számlanyitásról a megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást, amely tartalmazza a myRaiffeisen mobilapplikáció aktiválásához szükséges információkat. A számlát a mobilapplikáció aktiválása után azonnal használhatod.
Ezen kívül az e-mailben megtalálod a myRaiffeisen portál elérhetőségét is, ahonnan elérhetőek a számlanyitással kapcsolatos szerződéses dokumentumok.
Ha októberben nyitsz számlát, akkor a 2026. február végéig fizetett összeg után jár a visszatérítés, és 2026. március 31-ig megkapod, ha minden feltétel teljesül.
Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni, akik érvényes, 2016 után Magyarországon kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal és magyarországi lakcímmel rendelkeznek, amelyet Magyarországon kibocsátott lakcímkártyával is tudnak igazolni, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Ha van már Raiffeisen számlád, úgy új számlanyitási igényeddel keresd fel bankfiókjaink valamelyikét.
Az igénylés elindításához: NFC képes személyazonosító igazolvány, NFC képes mobiltelefon
Honnan tudom, hogy személyigazolványom NFC képes?
A személyi igazolványok jobb felső részén, valamint az útlevelek fedlapjának az alsó részén található egy NFC chip ikon, amennyiben az okmány rendelkezik ezekkel az azonosítókkal, úgy használhatod azt a számlanyitási folyamatunkban.
Honnan tudom, hogy a telefonom NFC képes?
A legegyszerűbb megoldás ennek kiderítésére, ha rákeresel a telefon beállításaiban. Az appos számlanyitás során ellenőrizzük, így, ha elkezded, meg fogod tudni.
Mit tegyek, ha nem sikerül jól lefotóznom az okmányaimat?
Az okmányfotózásnál kérjük figyelj arra, hogy minden adat és az arcképed is jól látható legyen. A fotózás során az eredeti okmányt helyezd egy síkfelületre, illeszd a képernyőn található kerethez úgy, hogy a felületén ne legyen tükröződés és ne takarja ki semmi. Amennyiben személyi igazolványod fizikailag sérült (repedt, törött) nem tudod használni az azonosítási folyamatban.
Mit tegyek, hogy az NFC beolvasás sikeresen megtörténjen?
Helyezd egy stabil felületre az azonosításhoz használt okmányodat, majd ezt követően a készülékedet tartsd az NFC chip-hez, a telefon készüléked rezgéssel jelzi a beolvasás elejét és végét.
Mit tegyek, ha nem fogadja el az alkalmazás a szelfimet?
Kérjük, figyel arra, hogy a fotó jó fényviszonyok között készüljön és nézz egyenesen a kamerába. Tartsd szemmagasságban a készülékedet, hogy a teljes arcod látható legyen és más személy ne látszódjon a képen.
Mit tegyek, ha elakadtam, hogyan tovább?
Újrakezdheted. Ha azután akadsz el, miután már megadtad és visszaigazoltad elérhetőségi adataidat, akkor várd meg visszahívásunk. 24 órán belül felhívunk, és segítünk a számlanyitás folytatásában.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?
Nézd meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztrálj újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétled meg a regisztrációt, akkor 24 órán belül felhívunk.
Ajánlataink
Havonta automatikusan félretehetsz minden bankkártyás vásárlás után észrevétlenül, akár kis összeggel is érdemes elkezdeni
Kedvező árfolyamon válthatsz devizát, és az appban ingyen átállíthatod, hogy bankkártyáddal melyik devizaszámládról fizetsz
A folyószámla hitelkeret biztonságot nyújt a váratlan helyzetekben, és csak a felhasznált összeg után kell kamatot fizetned
![]() |
A számla az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított. Lakossági számlavezetés betéti kártya szolgáltatással, Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás, Betéti kártyával történő vásárlás belföldön, külföldön |
Számlanyitási promóció:
Aktív és Premium Banking, Premium Banking Plus bankszámlákra:
A 10 %, de maximum 50 000 Ft vásárlás visszatérítés: új ügyfelek által visszavonásig, de legkésőbb 2025.12.23-ig (VideoBankon 2025.12.23-án 19:00 óráig) nyitott Promóciós bankszámlákra, a számlanyitás hónapját követő negyedik hónap utolsó napjáig minden hónapban (kivéve a türelmi időszak) a díjmentes számlavezetés valamely feltételének teljesülése, reklámcélú megkereséshez hozzájárulás e-mail és egyéb elektronikus csatornákra, Hűségprogram belépés és 1 éves hűség vállalása esetén, a Promóciós bankszámlához kapcsolódó betéti kártyával vagy a Banknál kibocsátott hitelkártyával a Promóciós bankszámla nyitás hónapját követő negyedik hónap utolsó naptári napjáig végrehajtott vásárlások után jár.
Raiffeisen pénzügyi partner pontokon kezdeményezett számlanyitásokra a vásárlás visszatérítésre vonatkozó ajánlat nem vehető igénybe.
18. életévét be nem töltött ügyfél csak bankfiókban személyesen kezdeményezhet számlanyitást a törvényes képviselővel.
Új ügyfélnek minősül, aki a számlanyitást megelőző hat hónapban nem rendelkezett Raiffeisen Lakossági, Premium Banking vagy Private Banking bankszámlával, függetlenül annak devizanemétől. A vásárlás visszatérítés összegét vissza kell fizetni, ha a bankszámla hűségidőn belül megszűnik.
A promóciós számlák meghatározása, a hirdetett akció, valamint a bankszámlák és bankkártyák további feltételei megtalálhatóak a Lakossági Raiffeisen bankszámla, elektronikus szolgáltatások; a Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, és Hitelkártya; valamint a Premium Banking Kondíciós Listákban, a Hűségprogram Általános Szerződési Feltételeiben, a Lakossági Üzletszabályzatban és az Általános Üzleti Feltételekben.
A promóciós számlák meghatározása, a visszatérítés, a hirdetett akció, valamint a bankszámla és bankkártyák további feltételei megtalálhatóak a Lakossági Raiffeisen bankszámla, elektronikus szolgáltatások, illetve a Raiffeisen OKOSkártya, Bank-, és Hitelkártya Kondíciós Listákban; a Lakossági Üzletszabályzatban és az Általános Üzleti Feltételekben.