Mindennapok 2.0 Számla - Raiffeisen BANK

Sticky - Magánszemély bankszámlák

Webtartalom-megjelenítő (Globális)

Tartalom megjelenítő

Mindennapok 2.0 Számla

Mindennapok 2.0 Számla

Számlavezetési szolgáltatás - Mindennapok 2.0 Számla jövedelemfeltétel nélkül

Önnek ajánljuk a Mindennapok 2.0 Számlát, ha

  • szereti bankügyeit személyesen, bankfiókban intézni
  • kedvező havi díjú bankszámlát keres.

Azért érdemes a Mindennapok 2.0 Számlát választania, mert

  havonta az első két alkalommal díjmentesen végezhet készpénzfelvételt belföldön ATM-ből, összesen 150 ezer forintig, amennyiben a számlához kapcsolódóan nyilatkozott az ingyenes készpénzfelvételről,*
  kedvező a közüzemi számlák (például közös költség, villanyszámla) kiegyenlítésé¬re megadott Beszedés, illetve a Rendszeres átutalások teljesítésének díja,
  díjmentesen használhatja az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatást.

EBKM: 0,01%

ÉRDEKEL

Hogyan tud nyilatkozni az ingyenes készpénzfelvételről?
Egyszerűen, néhány kattintással nyilatkozhat az inetrnetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásban -  Raiffeisen DirektNeten, vagy személyesen bármelyik bankfiókunkban.

Váltson most Mindennapok 2.0 Számlára, mert bankot váltani sokkal egyszerűbb, mint gondolná! Győződjön meg róla a "Tippek, ötletek" részben.

A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, a bankszámlára vonatkozó egyedi szerződés, és a Lakossági Kondíciós Lista tartalmazza.

 

Raiffeisen Hűségprogram

                         Raiffeisen Mastercard bankkártyája mostantól még több lehetőséget tartogat Önnek. Használja bankkártyáját, gyűjtse a hűségpontokat, majd váltsa azokat kuponokra!
Részletekért kattintson ide!

Segítünk Önnek a bankváltásban!

Ne gondolja, hogy bonyolult és időigényes lenne más banknál lévő bankszámláján megadott rendszeres átutalásait, beszedéseit és jövedelmét átirányítani Bankunkhoz.

  Bankszámlanyitáshoz nem kell mást tennie, mint felkeresni bármelyik Raiffeisen bankfiókot, és nyitnia egy Mindennapok 2.0 Számlát!
  Adjon megbízást bankváltás kezdeményezésére, ehhez egyetlen nyomtatványt kell kitölteni, és Rendszeres átutalásait és Beszedéseit (pl. közös költség vagy villanyszámla fizetése) a Bank átirányítja az új bankszámlájára.
  Az sem probléma, ha Folyószámlahitel kapcsolódik jelenlegi számlájához. Bankunknál a meglévő hitelkeretével azonos, vagy akár nagyobb összegű bankszámla-hitelkeretet igényelhet.
  • Nem kerül pénzzavarba, ha folyószámlahitelt igényel számlájához! Már a számlanyitásakor igényelhet hitelkeretet, melynek nagysága a 3. hónap után a rendszeres havi jóváírások akár 100%-át, a 6. hónap után annak 200%-át is elérheti.
  • Igényeljen havidíjmentes devizaszámlát! Devizaszámla-vezetés a leggyakoribb devizanemekben: euró, svájci frank, angol font és USA dollár.

 

Visszahívást kérek

Megnyitom online

 

Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések

Kik nyithatnak online számlát?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány vagy útlevél
  • Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek?
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
  • Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
  • A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Mikortól tudom használni a számlát?

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéseit.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu" oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

  Számalnyitáshoz kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot.
  A várakozás elkerülése érdekében kérjük, foglaljon előre időpontot!

Időpontfoglalás bankfiókba

  A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok
  1. személyi igazolvány/jogosítvány/útlevél,
  2. lakcímkártya
  Ahhoz, hogy jövedelme az új Mindennapok 2.0 Számlájára érkezzen, nem kell mást tennie, mint kitöltenie a jövedelem-átutalásra vonatkozó nyomtatványt.
  Korábbi bankszámlájához kapcsolódó Beszedéseit, Rendszeres átutalásait egyetlen nyomtatvány kitöltésével áthozhatja új számlájára!
Ehhez kérjük, hozza magával aktuális bankszámlakivonatát is.
  Felvesszük a kapcsolatot
  • a korábbi bankjával,
  • azokkal a szolgáltatókkal, amelyek díjait Rendszeres átutalással vagy Beszedéssel számlájáról egyenlíti ki,
  • jövedelem-átutalás esetén a munkáltatójával.
Az ügyintézést a kitöltött nyomtatványok alapján a bank elvégzi, Önnek nincs ezzel teendője.
  TIPP: Igényeljen bankszámlájához Bankkártya-szolgáltatást [OneCard Bankkártyát], mely azonnali kedvezményeket nyújt vásárláskor!

OBA általános

A termék az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított.

A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, a bankszámlára és bankkártyára vonatkozó egyedi szerződés, és a Lakossági Kondíciós listák tartalmazzák. 

A bankszámla a Raiffeisen Online Lakossági Számlanyitás Platformon és a myRaiffeisen mobilapplikációban új ügyfelek számára igényelhető, amennyiben nem rendelkeztek a számlanyitást megelőző 6 hónapban a Raiffeisen banknál lakossági bankszámlával.

Űrlap