Ugrás a tartalomhoz
EN

Raiffeisen Online Bankszámla

Raiffeisen Online Bankszámla

Számlavezetési szolgáltatás - a Raiffeisen Online Bankszámla a legmegfelelőbb választás, ha pénzügyeit online szeretné intézni feltételek nélkül 0 Ft-os havidíjért - már online számlanyitással elérheti!

Lenullázhatja költségeit

  • 0 Ft a havi számlavezetési díj,
  • 0 Ft minden online eseti átutalás belföldön forintban 20 ezer forintig1
  • 0 Ft a betéti- vagy a hitelkártyával történő vásárlás belföldön és külföldön, vagyis a számlához kapcsolódó bankkártyával történő vásárlás
  • 0 Ft akciónkban a betétikártya szolgáltatás keretein belül a VertiCard (Mastercard nem dombornyomott betéti bankkártya) kibocsátási díjra vonatkozóan, az éves kártyadíj 6.616 Ft2
  • 0 Ft havonta az első két alkalommal a készpénzfelvétel belföldön forintban ATM-ből összesen 150 ezer forintig, amennyiben a számlához kapcsolódóan nyilatkozott az ingyenes készpénzfelvételről3
  • 0 Ft a beszedések teljesítésének díja forintban 20 ezer forintig1
  • 0 Ft az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatások havidíja

Mikor érdemes az Online Számlát választania?

  • ha a bankfióki vagy telefonos ügyfélszolgálat helyett az online megoldásokat részesíti előnyben,
  • amennyiben bankszámlájáról online intézi fizetéseit,
  • ha bankszámlájáról fizeti közüzemi számláit és egyéb kiadásait és
  • rendszeresen használja az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásokat

Meddig biztosítja a kedvezményeket a Raiffeisen Online Számla?

A Raiffeisen Online Bankszámlát választók a kedvező kondíciókat 2025.02.28-ig érhetik el, utána - eltérő rendelkezés hiányában - automatikusan átváltásra kerül a Mindennapok 2.0 számlára vagy az annak megfelelő mindenkori utódjára. A változásról a bank két hónappal korábban, írásban értesítést küld Ügyfelei számára. A bank fenntartja magának a jogot, hogy a számla elérhetőségét 2025.02.28 után továbbra is biztosítsa.

 

Megnyitom online

 

EBKM: 0,01%

1 A 20 000 Ft feletti összegre a díj 0,3%, maximum 10 000 Ft.
2 Az akció 2023.12.31-ig érvényes, az első kibocsátási díjra vonatkozik, ezen felül a díj 3.597 Ft
3 A nyilatkozat a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény 36/A. § (4) bekezdés c) pontján alapuló díjmentes készpénzfelvételről szól.

A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, a bankszámlára vonatkozó egyedi szerződés, és a Lakossági Kondíciós Lista tartalmazza. A Raiffeisen Online Lakossági Számlanyitás Platformon és Raiffeisen Online Személyi Kölcsön Platformon új ügyfelek számára igényelhető, amennyiben nem rendelkeztek a számlanyitást megelőző 6 hónapban a Raiffeisen banknál lakossági bankszámlával.

Hogyan tud nyilatkozni az ingyenes készpénzfelvételről?
Egyszerűen, néhány kattintással nyilatkozhat az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásban- Raiffeisen DirektNeten keresztül, vagy személyesen bármelyik bankfiókunkban.

 

Raiffeisen Hűségprogram

                         Raiffeisen Mastercard bankkártyája mostantól még több lehetőséget tartogat Önnek. Használja bankkártyáját, gyűjtse a hűségpontokat, majd váltsa azokat kuponokra!
Részletekért kattintson ide!

 

Igénylés

 

Online számlanyitás - Gyakran ismételt kérdések

Kik nyithatnak online számlát?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel (az útlevéllel történő azonosítás átmenetileg technikai okok miatt nem elérhető) és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány vagy útlevél (az útlevéllel történő azonosítás átmenetileg technikai okok miatt nem elérhető)
  • Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek?
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
  • Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
  • A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Mikortól tudom használni a számlát?

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéseit.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu" oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.


Gyakran ismételt kérdések

Hol nyithatom meg az online számlát?

A www.raiffeisen.hu/onlineszamlanyitas oldalon van lehetőség megnyitni a számlát.

 

Ha online nyitottam a számlámat, melyik fiókban intézhetem az ügyeimet?

Ügyfeleink a DirektNeten, a myRaiffeisen applikációban, de bármelyik magyarországi bankfiókban is intézhetik pénzügyeiket.

 

Ha a számla csak 2025.02.28-ig érhető el, lesz egyéb teendőm?

Automatikusan átváltásra kerül minden Online számla a Mindennapok 2.0 számlára vagy az annak megfelelő mindenkori utódjára. Erről a bank két hónappal előtte, írásban értesítést küld az Ügyfelek számára.

 

Miért kedvezőbbek ennél a számlánál a tranzakciós költségek?

Az online számla azoknak az Ügyfeleinknek került kialakításra, akik a bankfióki vagy telefonos ügyfélszolgálat helyett az online csatornát részesítik előnyben, ezért lényegesen olcsóbbak azok a tranzakciók, amiket online csatornán indítanak.

 

Tartozik ingyenes applikáció és internetbank a számlához?

Igen, az internetbankot megtalálja a raiffeisen.hu honlapon, emellett a myRaiffeisen applikáció letölthető mind iOs, mind pedig androidos eszközökre.