Tartalom megjelenítő

myRaiffeisen portál - Gyakran ismételt kérdések

 

Mi a myRaiffeisen portál?

A portál egy internetes felület, mely összegyűjtve, átlátható módon jelenít meg pénzügyi szolgáltatásokat.
Bármikor könnyen elérheti a számlavezetést – bankszámláit, betétikártya-szolgáltatását - betéti kártyáit és hitelkártyáit.

Legyen szó a számlainformációkról, az elektronikus banki dokumentumainak megtekintéséről vagy akár videós banki ügyintézés indításáról, ezeket egy helyen megtalálja.

A szolgáltatások részletes leírását az aktuális Hirdetmény tartalmazza, amelyet itt ér el.

Hogyan kell hozzáférést igényelni a myRaiffeisen portálhoz?

Amennyiben rendelkezik a Bank bármely Elektronikus csatornájához szükséges (8 jegyű) Direkt Azonosítóval vagy Digitális Csatorna Azonosítóval, úgy automatikusan a portál is elérhető az Ön számára.

Hogyan tudok belépni a portálra?

A myRaiffeisen portál a Bank honlapján az Internetbank belépés legördülő menü myRaiffeisen menüpontjából indítható.
A DirektNethez hasonló módon biztonságosan bejelentkezhet az alábbi módokon:

  • Mobil-tokennel (myRaiffeisen applikációval)
  • Jelszóval és egyszer használatos SMS kóddal
  • Hardver-tokennel (egy olyan egyszer használatos jelszót generáló eszköz, mellyel internetes utalásait tudja aláírni, hitelesíteni)

 

Milyen szolgáltatások elérhetőek a myRaiffeisen portálon?
  • Belépés aláírása Mobil-tokennel, Hardver-tokennel vagy Jelszó+SMS azonosítással
  • Számlaegyenleg és számlainformációk megtekintése
  • Számlatörténet megtekintése
  • Keresés a számlatörténetben (egy évre visszamenőleg)
  • Betéti- és hitelkártya adatok áttekintése
  • Nyelvválasztás (magyar és angol)
  • Felhasználói adatok megtekintése
  • Váltás különböző szerepkörök között (pl.: számlatulajdonos, meghatalmazott)
  • Személyi kölcsön igénylés lakossági és premium ügyfelek részére az Online Személyi Kölcsön platformra (szemelyikolcson.raiffeisen.hu) átirányítással
  • RaiConnect szolgáltatás Premium szerződött ügyfelek részére (raiconnect.raiffeisen.hu) átirányítással
  • DirektNet internetbank elérése (direktnet.raiffeisen.hu) átirányítással
  • ATM- és Fiókkereső honlapra történő átirányítással
  • Hűségprogram elérése lakossági és premium ügyfelek részére (husegprogram.raiffeisen.hu) átirányítással
  • VideoBank szolgáltatás elérése lakossági és premium ügyfelek részére (videobank.raiffeisen.hu) átirányítással
  • PIN2 kód igénylés internetes kártyás fizetéshez (pin2.raiffeisen.hu oldalra történő átirányítással)
  • Chat
  • Elektronikus dokumentumok rendelkezésre bocsátása a Bank ügyfelei részére a Dokumentumok menüponton keresztül
  • Elektronikus dokumentum benyújtása a Bank részére a Dokumentumok menüponton keresztül
  • Adategyeztetés – megújított személyazonosító okmány benyújtása a Bank részére elektronikus úton
  • Jelszómódosítás
  • Igazolás igénylés kisvállalati és private vállalati ügyfelek számára

A szolgáltatások aktuális listáját a Hirdetmény tartalmazza, amelyet itt ér el.

Mi az Ügyfél Profil választó?

Amennyiben Ön akár számlatulajdonosként, akár meghatalmazottként kettőnél több hozzáférési jogosultsággal rendelkezik, úgy bármelyik Direkt Azonosítójával vagy Digitális Csatorna Azonosítóval belépve elérheti az összes hozzáférését.

Amennyiben Ön több Direkt Azonosítóval vagy Digitális Csatorna Azonosítóval is rendelkezik, úgy a megbízás aláírásakor mindig az adott hozzáféréshez használt jelszavát kell megadnia, melyre a képernyőn látható piros üzenetben hívjuk fel figyelmét. Mobil-tokennel minden hozzáféréshez kapcsolódóan kényelmesen és egyszerűen hitelesítheti megbízásait

Hol találom meg az Ügyfél Profilokat?

A portál oldalán bejelentkezés után a bal felső sarokban az „Ügyfél neve” lehetőségre kattintva nyitható meg. Ekkor a legördülő ablakban választhatja ki a különböző hozzáféréseit, szerepköreit.

Mit tartalmaz az Ügyfél Profil választó?
  • Ügyfél: Az Ügyfél az, akinek a nevében intézkedni tud. Az Ügyfél nevére kattintva tudja megnyitni az Ügyfél Profil választó ablakot, ha több hozzáféréssel rendelkezik. Amennyiben Önnek csak egy darab hozzáférése van, az Ügyfél neve lehetőség nem kattintható.
  • Szerepkör: A számla feletti jogosultság típusa, amely az Ügyfél alatt jelenik meg.
  • Direkt Azonosító: Az adott hozzáféréshez tartozó Direkt Azonosító vagy Digitális Csatorna Azonosító. Státusz: Az adott hozzáférés státuszát mutatja meg.
  • Státusz: Az adott hozzáférés státuszát mutatja meg.
Hogyan tudom megváltoztatni az adataimat?

Kattintson a Felhasználói adatok fülre, itt történik a bejelentkezett felhasználó adatainak megjelenítése. Ezután kattintson az ’Indítom a videóhívást’ gombra, ezzel kezdeményezheti adatainak frissítését VideoBank szolgáltatásunkon keresztül.

Mit érek el a Dokumentumok menüponton?

A Dokumentumok menüponton keresztül éri el azt a zárt postafiókot, amin keresztül a Bank a termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos elektronikus dokumentumokat tud megosztani Önnel (például kivonatok, szerződések). A dokumentumokat a termékekhez rendezve jeleníti meg a felület. Egyesével vagy egyben is lehetősége van letölteni a dokumentumokat a felületről. Amennyiben a bank dokumentumok elektronikus benyújtását várja el Öntől, egy értesítési sáv jelenik meg a felületen.

A dokumentumok elektronikus benyújtásához az értesítési sávra kell kattintania. Ezután megnyílik az a felület, amin részletesen le van írva, hogy a Bank mely termékéhez, szolgáltatásához kapcsolódóan milyen dokumentumok feltöltését várja el.

Hogyan tudom elrejteni az egyenleg adataimat?

Amennyiben az oldalon való navigáláshoz egyenleg adatait elrejtené, ezt a "szem" ikon használatával teheti meg, ugyanígy az ikonra kattintással teheti ismét láthatóvá egyenlegeit (belépéskor, frissítéskor vagy következő belépéskor az elrejtett egyenlegei ismét láthatóvá válnak).

Hol tudom megnézni a számlaadataimat?

A bankszámláját reprezentáló számla csempére kattintva elérheti Számlaadatait, Számlatörténetét, valamint az adott számlához kapcsolódó Bankkártyáit anélkül, hogy külön a funkciókhoz tartozó menüpontra kattintana a Menüben.

Hol találom a számlalistát?

A Termékeim szekció jobb fölső sarkában lévő Összes számla megtekintése linkre kattintva elérheti a Számlalista funkciót.

Mit jelent, ha szürke a kártyám?

Amennyiben a kártyája szürke fedést kapott, valószínűleg a következő státuszok egyikébe került:

  • inaktív,
  • felfüggesztett,
  • blokkolt.

Amennyiben további információra lenne szüksége, munkatársainkat a +36 80 200 544-es telefonszámon keresheti.

Hol látom az aktuális ajánlatokat?

A Termékeim szekció alatt érheti el az Ön számára megjelenített ajánlatokat és hasznos információkat, valamint a különböző banki alkalmazásokat (pl. Online Személyi Kölcsön, Fiókkereső).

Hol találom meg a RaiConnect szolgáltatást, illetve a VideoBankot?

A jobb alsó sarokban található ikonra kattintva nyílik meg a Lebegő menü (ugyanígy egy újabb kattintással visszazárható), melyen keresztül elérheti RaiConnect szolgáltatásunkat (amennyiben jogosult rá), VideoBank szolgáltatásunkat, valamint kérdés esetén, vagy ha segítségre van szüksége chat-elhet a Bank munkatársaival.

Hogyan tudok visszamenni a Főoldalra?

Amennyiben a portál bármely aloldaláról visszatérne a kezdőoldalra, ezt megteheti a bal felső sarokban található Raiffeisen Bank logo-ra kattintva, valamint a navigációs útvonal kijelzésénél a Főoldal-ra kattintással.

Más nyelven is elérhető a portál?

A portál a magyar nyelv mellett angol nyelven is elérhető, de felhívjuk figyelmét, hogy bizonyos tartalmak kizárólag magyar nyelven érhetők el, ezeknél a tartalmaknál az angol nyelvű oldalon jelezzük, hogy a részletek magyar nyelven állnak rendelkezésre.

Hogyan tudok PIN2 kódot beállítani?

A PIN2 kódról bővebben itt olvashat: Internetes kártyás vásárlás erős ügyfélhitelesítéssel.

A PIN2 alkalmazást a Portál fejlécében található menüből érhetjük el.

Hogyan tudok kilépni?

A portált a Kijelentkezés gomb megnyomásával hagyhatja el, ekkor a portál mellett minden más olyan alkalmazásból is kilép, amelyre az érintett Direkt Azonosítójával vagy Digitális Csatorna Azonosítójával jelentkezett be.