Biztonságot teremtünk az internetes bankkártyás vásárlások során

Internetes kártyás vásárlás erős ügyfélhitelesítéssel
For English version, please click here >
Az internetes kártyás vásárlások biztonságosabbá tételéhez erős ügyfél-hitelesítés szükséges. Ennek érdekében a Bank minden kártyabirtokos számára biztosítja a mobiltelefonra letölthető ingyenes myRaiffeisen applikációt.
Az applikáció segítségével nem csak biztonságosabban, hanem egyszerűen és kényelmesen tudják jóváhagyni a kártyabirtokosok az internetes vásárlásokat.
Internetes bankkártyás vásárlások hitelesítése myRaiffeisen applikációval
Töltse le a myRaiffeisen mobilapplikációt** a telefonjára a www.raiffeisen.hu/myraiffeisen-app címről, vagy az App Store/Google Play/Huawei AppGallery áruházból.
Részletek:
1. A kereskedő online fizetési felületén a kártyaadatok (kártyaszám, lejárati dátum, CVC kód) megadása után a Raiffeisen Bank által üzemeltetett hitelesítési oldal jelenik meg a képernyőn a részletes információkkal
2. Ezzel egyidejűleg a kártyabirtokos a mobilkészülékére felugró (push) értesítést kap.
3. A myRaiffeisen applikáción keresztül hitelesíthető a tranzakció:
- ügyfél által választott Mobil-token PIN kód megadásával vagy
- ujjlenyomat olvasással/arcfelismeréssel - amennyiben ez korábban engedélyezésre került és a készülék alkalmas rá.
4. Ezt követően a hitelesítési weboldalon kell véglegesíteni a tranzakciót a "Tovább" gomb segítségével.
5. Kész!
Amennyiben nem megoldható a mobilapplikáció telepítése, abban az esetben alternatív megoldásként a PIN2 kód és SMS-ben küldött biztonsági kód megadásával is hitelesíthető a fizetés.
Részleteket itt talál:
Mi a teendő, ha még nem használt myRaiffeisen applikációt?
Hol találom a Direkt Azonosítómat?
Hol találom a Digitális Csatorna aktiváló kódot?
Mi a teendő, ha már rendelkezem myRaiffeisen mobilapplikációval?
Hogyan lehet utólag Digitális Csatorna aktiváló SMS kódot igényelni?
Milyen funkciók érhetők el a myRaiffeisen applikációban a kártyabirtokosok részére?
Mi a teendő, ha több szerepköröm is van?
Mit tegyek, ha megváltozott a telefonszámom?
Mit tegyek a mobiltelefonomra nem érkezik meg a felugró értesítés?
Mi a teendő, ha a myRaiffeisen applikáció nem elérhető?
Mi történik, ha vásárlás során hibásan adom meg a PIN2 SMS biztonsági kódot?
Miért van szükség erős ügyfélhitelesítésre?
Mikor nem kell az internetes bankkártyás vásárlást erős ügyfél-hitelesítéssel megerősíteni?
*A belső piaci pénzforgalmi szolgáltatásokról szóló 2015/2366/EU irányelv (PSD2 irányelv).
** Android 5.0, iOS 11.0 vagy frissebb operációs rendszerű mobiltelefonra van szüksége, melyen internetkapcsolat is van.