Telefonos Ügyfélszolgálat - Direkt

Gyors és kényelmes ügyintézés telefonon a nap 24 órájában.

A telefonos ügyintézést Önnek ajánljuk, amikor

  • nincs internet közelben és bankfiókba sem tud bemenni
  • sürgősen át kell utalnia,
  • állandó átutalási megbízást szeretne adni.

Azért érdemes a Telefonos Ügyfélszolgálatot hívnia, mert

  • telefonon keresztül bárhonnan elérhető,
  • kényelmesen és gyorsan el tudja intézni banki ügyeit,
  • belföldről ingyen hívható +36 80 488 588-as számon

Szolgáltatások széles körét nyújtja:

  • Mindenkinek elérhető, nem ügyfél-azonosításhoz kötött szolgáltatások:
    • általános banki információk,
    • termékismertetők és kondíciók,
    • valuta- és devizaárfolyamok,
    • teljes körű információk lakossági hiteltermékekről,
    • kötelezettség nélküli előzetes hitelbírálat.
  • Ügyfeleinknek elérhető és azonosításhoz kötött szolgáltatások:
    • számlainformációk lekérdezése (egyenleg, forgalom),
    • eseti forint- és deviza-átutalási megbízások megadása,
    • betétlekötés és módosítás,
    • csoportos beszedési megbízás megadása,
    • állandó átutalási megbízások megadása,
    • bankkártya szolgáltatások,
    • bankkártya letiltás,
    • Direkt PIN kód megváltoztatása,
    • címváltozás bejelentése,
    • reklamációk kezelése.

Igényeljen Direkt hozzáférést, hogy bármelyik pillanatban telefonon keresztül intézhesse pénzügyeit!

  • A telefonos menürendszert TONE üzemmódú telefonkészülékről tudja használni.
  • Az ügyintézéshez készítse elő a Direkt Azonosítóját, valamint PIN kódját.
  • Bankkártya elvesztése esetén is hívja a Raiffeisen Direktet!

Amennyiben Önnek van Raiffeisen bankszámlája

  Bármelyik bankfiókban igényelhet Direkt hozzáférést.
  A várakozás elkerülése érdekében, kérjük, foglaljon előre időpontot.

Időpontfoglalás bankfiókba

  Egyszer használatos aktiváló kódot küldünk SMS-ben az Ön által megadott mobiltelefonszámra.
  Hívja fel a telefonos ügyfélszolgálatot, majd a megfelelő menüpontban kérjük, adja meg 8 számjegyű Direkt Azonosító számát és az SMS-ben kapott aktiváló kódot.  

Ha Önnek még nincs Raiffeisen bankszámlája

  Bankszámlanyitáshoz kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi bankfiókot.
  A várakozás elkerülése érdekében, kérjük, foglaljon előre időpontot.

Időpontfoglalás bankfiókba

  A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok:
  • személyi igazolvány
  • lakcímkártya
  A számlanyitással egyidőben Direkt hozzáférést is igényelhet.
  Egyszer használatos aktiváló kódot küldünk SMS-ben az Ön által megadott mobiltelefonszámra.
  Hívja fel a telefonos ügyfélszolgálatot, majd a megfelelő menüpontban kérjük, adja meg 8 számjegyű Direkt Azonosító számát és az SMS-ben kapott aktiváló kódot.