Internetbank - DirektNet - Raiffeisen BANK
Útkövető
Tartalom megjelenítő
Internetbank - DirektNet
Sorban állás nélkül, bármikor biztonságosan intézheti pénzügyeit az internetbankon.
Hogyan változott a belépés a DirektNetbe?
Megváltozott a DirektNet bejelentkezési képernyője.
- A Direkt Azonosító megadása után a Bejelentkezés gomb megnyomását követően jelenik meg a Jelszó mező.
 - Ha Ön használja a Raiffeisen Mobil Alkalmazás internetbanki funkcióját, és aktiválta az alkalmazásban az új hitelesítési módot, a Mobil-tokent, akkor a Direkt Azonosító megadása után a Bejelentkezés gomb megnyomását követően a Hitelesítési azonosító mező jelenik meg egy azonosító számmal. Ez a hitelesítési azonosító szám szerepel a Mobil Alkalmazásban megjelenő értesítés szövegében is. Az értesítésben az Igen gombra nyomva hagyhatja jóvá a DirektNet belépést.
 
A Mobil-token a Raiffeisen Mobil Alkalmazásba beépített magas biztonságú szoftveres hitelesítési mód.
Tudjon meg többet a Mobil-token aktiválásáról és használatáról a gombra kattintva!
Megnézem, hogy működik a Mobil-token?
Hogyan változott a megbízások aláírása?
- A megbízásokat (pl. átutalás) a képernyő alján az egyes nyomógombokra kattintva indíthatja el, írhatja alá.
 - Ha Ön használja a Raiffeisen Mobil Alkalmazás internetbanki funkcióját, és aktiválta az alkalmazásban az új hitelesítési módot, a Mobil-tokent, akkor a jelenlegi Jelszó, egyszer használatos SMS kód (vagy Hardver token) helyett a Mobil-tokent, azaz
	
- az 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot vagy
 - ujjlenyomatot, valamint iOS arcfelismerő (FaceID) azonosítást is használhat pl. az átutalás aláírásához.
 
 
Tudjon meg többet a Mobil-token használatáról a gombra kattintva!
Megnézem, hogy működik a Mobil-token?
Egyetlen Direkt Azonosítóval több számla is elérhető
Amennyiben Ön több Direkt Azonosítóval (számlatulajdonos, meghatalmazott) is rendelkezik, úgy
- bármely Direkt Azonosítóval beléphet a DirektNetbe, és az összes számlát (amelyhez jogosultsága van) megtekintheti.
 - A Mobil-tokennel minden számlán (kivéve értékpapír-számlák) aláírhatja megbízásait.
 - Amennyiben nem szeretné használni a Mobil-tokent, úgy a megbízások hitelesítéséhez kizárólag az egyes Direkt Azonosítókhoz korábban beállított hitelesítési eszközt (Jelszó, egyszer használatos SMS jelszó, Hardver token) használhatja.
 - A telefonos ügyfélszolgálat azonosításhoz kötött szolgáltatásait továbbra is a különböző számlákhoz tartozó Direkt Azonosító és Direkt PIN kódokkal érheti el.
 
Miért érdemes?
Önnek ajánljuk a DirektNet internetbanki szolgáltatást, ha
- előnyben részesíti az online ügyintézést,
 - biztonságos megoldást keres,
 - sajnálja az idejét sorban állással tölteni.
 
Azért érdemes a DirektNet internetbankot használnia, mert
- bármikor megnézheti bankszámlája aktuális egyenlegét,
 - átutalásokat, betétlekötést indíthat, devizát válthat azonnali árfolyamon,
 - módosíthatja, törölheti aktív állandó átutalási megbízásait, valamint megtekintheti a megbízások részleteit,
 - megtekinthetik zárolt és call számláikat, valamint inkasszós számlájuk egyenlegét, tranzakciós naplóját,
 - az internetbank biztonságos, mivel a megbízásokat teljesítés előtt már Mobil-tokennel (5 számjegyű Mobil-token PIN kóddal, ujjlenyomat vagy iOS arcfelismerő azonosítással) is hitelesítheti,
 - nemcsak időt, hanem pénzt is megtakaríthat, mert a tranzakciós díjak nagyon kedvezőek.
 
Igényeljen DirektNet hozzáférést, hogy Ön is élvezhesse az internetes banki ügyintézés kényelmét!
Tippek, ötletek
Az internetbank biztonságos használatához kérjük, olvassa el tanácsainkat:
- A vállalkozás számláihoz kizárólag csak a Direkt Azonosító és Jelszó (vagy Hardver token), vagy Mobil-tokenes hitelesítési móddal (Mobil-token PIN kód, ujjlenyomat vagy FaceID azonosítás) lehet hozzáférni.
 - Tekintsen gyanakodva minden olyan levélre, amely személyes banki adatainak ellenőrzésére vagy elküldésére szólít fel. Bankunk nem küld a DirektNet belépési oldalára mutató linket tartalmazó e-mailt ügyfeleinek, és soha nem kéri e-mailben azonosítóit. Az ilyen tárgyú megkeresésekre ne reagáljon.
 - DirektNet Azonosítóját, Jelszavát, Mobil-token PIN kódját csak az Ön által, a böngésző címsorába beírt www.raiffeisen.hu címről elérhető DirektNet belépési oldalon adja meg, egyéb linket ne használjon!
 - A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaink Öntől csak az azonosítóját kérhetik.
 - Védje számítógépét tűzfallal, rendszeresen frissített víruskereső programokkal. Számítógépes bűnözők a számítógépre észrevétlen feltelepülő ún. trójai program segítségével szerzik meg fontos azonosítóikat és jelszavakat. Vigyázzon személyes azonosítójára és kódjaira!
 - A szerződéskötéskor kapott DirektNet aktiváló kódját, illetve a szolgáltatás aktiválása után megadott Jelszavát vagy Mobil-token PIN kódját senkinek ne adja meg. Ne készítsen olyan feljegyzést (számítógépén és mobiltelefonján sem), amely illetéktelen kezébe kerülve lehetővé teszi a belépést az Ön nevében!
 - Internetböngészője ne jegyezze meg az Ön Jelszavát. Ha Ön az internetet olyan böngészővel éri el, mely lehetőséget ad a jelszó automatikus megjegyzésére (a böngésző az adott weblaphoz tartozó jelszót eltárolja, így a következő alkalommal nem kell újra begépelnie), akkor a DirektNet elérése esetén ne engedélyezze a programnak a jelszó tárolását!
 - Mindig a kilépés gombbal jelentkezzen ki a rendszerből, ne a böngésző bezárásával.
 
További tippjeink:
- Lekötött betéteinek határidejét nyomon követheti, a betét felszabadulást követően mihamarabb újra lekötheti, az Internet Brokering szolgáltatás segítségével befektetési megbízást is adhat.
 - Ha kíváncsi korábbi bankszámlakivonatára, egy évre visszamenőleg itt megtalálja.
 
Igénylés
Amennyiben Ön rendelkezik Raiffeisen bankszámlával:
| 
			 Igényeljen Direkt szolgáltatást gyorsan és egyszerűen VideoBankon keresztül!  | 
		||
| Kérjük, töltse ki az Űrlapok között található igénylőlapot, és küldje be az alábbi címre: Raiffeisen Bank Zrt. 1364 Budapest Pf. 173. | ||
| Személyes ügyintézéshez kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot. | ||
| A várakozás elkerülése érdekében, kérjük, foglaljon előre időpontot. | ||
| Beállítjuk a szolgáltatást, melyről sms tájékoztatást küldünk mobiltelefonjára. | ||
Amennyiben Ön még nem rendelkezik Raiffeisen bankszámlával:
| Kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot. | ||
| A várakozás elkerülése érdekében, kérjük, foglaljon előre időpontot. | ||
A számlanyitáshoz szükséges dokumentumok:
			
  | 
		||
| TIPP: Válassza a Vállalkozói Aktív Számlát, így ingyenessé teheti a számlavezetést. | ||
| A számlanyitással egy időben igényeljen DirektNet internet banki hozzáférést. | ||
| A DirektNet aktiválásához egyszer használatos aktiváló kódot küldünk sms üzenetben az Ön által megadott mobiltelefonszámra. | ||