Raiffeisen Online Bankszámla - Raiffeisen BANK

Tartalom megjelenítő

Raiffeisen Online Bankszámla


LAKOSSÁGI FORINT SZÁMLAVEZETÉS (BANKSZÁMLA)

Betéti- vagy a hitelkártyával történő vásárlás belföldön és külföldön - vásárlás
Betétikártya-szolgáltatás
Készpénzfelvétel belföldön - forint készpénzfelvétel belföldi ATM-ből
Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás

  • ajánljuk minden leendő ügyfelünknek, aki bankszámláját online szeretné megnyitni
  • banki ügyeit mobiltelefonján, vagy a netbankban intézi
  • számláit is online fizeti átutalással, állandó megbízással
  • nem szeret bankfiókba járni


Mit nyújt az Online Számla?

  • 0 Ft számlavezetés
  • 0 Ft minden online eseti átutalás belföldön forintban 20 ezer forintig 1
  • 0 Ft belföldi és külföldi vásárlás a betétikártyával , vagyis a számlához kapcsolódó bankkártyával történő vásárlás
  • 0 Ft a VertiCard (Mastercard nem dombornyomott betéti bankkártya) kibocsátási díja akciónkban az éves kártyadíj 6.616 Ft2 
  • 0 Ft a beszedések teljesítésének díja forintban 20 ezer forintig1
  • 0 Ft az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatások havidíja
  • 0 Ft havonta az első két alkalommal a készpénzfelvétel belföldön forintban ATM-ből összesen 150 ezer forintig, amennyiben a számlához kapcsolódóan nyilatkozott az ingyenes készpénzfelvételről 3  
     

Nyilatkozzon az ingyenes készpénzfelvételről egyszerűen, néhány kattintással az applikációban, a netbankon, vagy személyesen bármelyik bankfiókunkban!

A Raiffeisen Online Bankszámlát választók a kedvező kondíciókat 2025.02.28-ig érhetik el, utána – eltérő rendelkezés hiányában – automatikusan átváltásra kerül a Mindennapok 2.0 számlára vagy az annak megfelelő mindenkori utódjára. A bank fenntartja magának a jogot, hogy a számla elérhetőségét 2025.02.28 után továbbra is biztosítsa.

EBKM: 0,01%


1 A 20 000 Ft feletti összegre a díj 0,3%, maximum 10 000 Ft.
2 Az akció 2024.03.31-ig érvényes, az első kibocsátási díjra vonatkozik, ezen felül a díj 3.597 Ft .
A nyilatkozat a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény 36/A. § (4) bekezdés c) pontján alapuló díjmentes készpénzfelvételről szól.

 

A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, a bankszámlára és bankkártyára vonatkozó egyedi szerződés, és a Lakossági Kondíciós Lista tartalmazzák. A bankszámla Raiffeisen Online Lakossági Számlanyitás Platformon, myRaiffeisen mobilapplikációban és Raiffeisen Online Személyi Kölcsön Platformon új ügyfelek számára igényelhető, amennyiben nem rendelkeztek a számlanyitást megelőző 6 hónapban a Raiffeisen banknál lakossági bankszámlával.

A myRaiffeisen mobilapplikációnkkal gyorsan, papírmentesen nyithat bankszámlát egy szelfivel, néhány egyszerű lépésben! 

  1. Töltse le a myRaiffeisen mobilapplikációt!
     

    Google Play
    App Store
    App Gallery

  2. Kattintson a képernyőn a számlanyitás gombra, és mehet! 
  3. Válassza ki az Online számlát, majd válasszon bankkártyát is!
  4. Adja meg elérhetőségeit, és fogadja el a nyilatkozatokat!
  5. Fotózza be okmányait, készítse el szelfijét!
  6. Írja alá a szerződését!

Számláját munkanapokon 8:00 és 19:00 között egy órán belül megnyitjuk, munkaidőn kívül indított számlanyitások következő munkanap 9:00 óráig megvalósulnak.
Számlanyitást követően a szerződéseket e-mailben fogja megkapni.

A szelfis számlanyitás feltételei:

  • betöltött 18. életév
  • új típusú, 2016 után kibocsátott chipes személyazonosító igazolvány vagy útlevél
  • NFC képes mobiltelefon 
  • nincs a számlanyitáskor élő Raiffeisen bankszámlája, hitelszerződése vagy értékpapírszámlája
Kik nyithatnak számlát myRaiffeisen mobilapplikációban?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes 2016 után kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Honnan tudom, hogy a személyazonosító igazolványom / útlevelem NFC képes-e?

A személyi igazolványok jobb felső részén, valamint az útlevelek fedlapjának az alsó részén található egy NFC chip ikon, amennyiben az okmánya rendelkezik ezekkel az azonosítókkal, úgy használhatod azt a számlanyitási folyamatunkban.

Honnan tudom, hogy a telefonom NFC képes-e?

A legegyszerűbb megoldás ennek kiderítésére, ha rákeresel a telefon beállításaiban vagy indítsd el a számlanyitási folyamatunkat, ahol szintén ellenőrizzük a képesség meglétét.

Mit tegyek, ha nem sikerül jól lefotóznom az okmányaimat?

Az okmányfotózásnál kérjük figyelj arra, hogy minden adat és az arcképed is jól látható legyen. A fotózás során az okmányt helyezd egy sík felületre, illeszd a képernyőn található kerethez úgy, hogy a felületén ne legyen tükröződés és ne takarja ki semmi.

Mit tegyek, hogy NFC beolvasás sikeresen megtörténjen?

Helyezd egy stabil felületre az azonosításhoz használt okmányodat, majd ezt követően a készülékedet tartsd az NFC chip-hez, a telefon készüléked rezgéssel jelzi, hogy a beolvasás elejét és végét.

Mit tegyek, ha nem fogadja el az alkalmazás az elkészített önarcképemet / szelfimet?

Kérjük figyel arra, hogy a fotó jó fényviszonyok között készüljön és nézz egyenesen a kamerába, a teljes arcod látható legyen és más személy ne látszódjon a képen.

Mit tegyek, ha technikai problémám adódik?/Elakadtam a folyamatban, hogyan tovább?

Újrakezdheted a számlanyitási folyamatot, viszont amennyiben elérhetőségi adataid megadását és visszaigazolását követően adódik problémád a folyamatban, kollégáink 24 órán belül felveszik veled a kapcsolatot telefonon keresztül és segítenek a számlanyitás folytatásában.

Mikortól tudom használni a számlát?

A munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül megnyílnak, egyéb esetben következő munkanap 9:00-ig teljesülnek, a sikeres számlanyitásról az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumokat is ide fognak érkezni.

Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

Ha online szeretne számlát nyitni, de idegenkedik a szelfis számlanyitástól, VideoBankon kollégáink segítenek az azonosításban.

  • munkanapokon 8:00-20:00 óra között
  • mobilról, tabletről, számítógépről is indítható
  • VideoBankon mindegyik számlánkat meg tudja nyitni

VideoBankon nyitok számlát

Hasznos tudnivalók a VideoBankos számlanyitáshoz

Kik nyithatnak online számlát?

Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.

Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
  • Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
  • Személyazonosító igazolvány
  • Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?

Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.

  • Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
  • iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek
  • Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
  • Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
  • Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?

Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.

Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
  • Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
  • Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
  • Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
  • Az online számlanyitás megkezdését követően a „Videós azonosítás” gombbal, vagy
  • Az e-mail címére küldött levélben a „Videós azonosítás” gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
  • Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott „Videós azonosítás” gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
  • Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
  • A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?

Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.

Mikortól tudom használni a számlát?

Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumait is ide fognak érkezni.

Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?

A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)

Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?

A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.

Nézze meg kisfilmünket a VideoBankos számlanyitásról!

            

Ha a számla csak 2025.02.28-ig érhető el, lesz egyéb teendőm?

Automatikusan átváltásra kerül minden Online számla a Mindennapok 2.0 számlára vagy az annak megfelelő mindenkori utódjára. Erről a bank két hónappal előtte, írásban értesítést küld az Ügyfelek számára.

Miért kedvezőbbek ennél a számlánál a tranzakciós költségek?

Az online számla azoknak az Ügyfeleinknek került kialakításra, akik a bankfióki vagy telefonos ügyfélszolgálat helyett az online csatornát részesítik előnyben, ezért lényegesen olcsóbbak azok a tranzakciók, amiket online csatornán indítanak.

Tartozik ingyenes applikáció és internetbank a számlához?

Igen, az internetbankot megtalálja a raiffeisen.hu honlapon, emellett a myRaiffeisen applikáció letölthető mind iOs, mind pedig androidos eszközökre.

Hogyan tud nyilatkozni az ingyenes készpénzfelvételről?

Egyszerűen, néhány kattintással nyilatkozhat az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatásban- Raiffeisen DirektNeten keresztül, vagy személyesen bármelyik bankfiókunkban.

OBA általános

A termék az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított.

A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, a bankszámlára és bankkártyára vonatkozó egyedi szerződés, és a Lakossági Kondíciós listák tartalmazzák. 

A bankszámla a Raiffeisen Online Lakossági Számlanyitás Platformon és a myRaiffeisen mobilapplikációban új ügyfelek számára igényelhető, amennyiben nem rendelkeztek a számlanyitást megelőző 6 hónapban a Raiffeisen banknál lakossági bankszámlával.

Tartalom megjelenítő

Gyakran ismételt kérdések

Hol nyithatom meg az online számlát?

A www.raiffeisen.hu/onlineszamlanyitas oldalon van lehetőség megnyitni a számlát.

 

Ha online nyitottam a számlámat, melyik fiókban intézhetem az ügyeimet?

Ügyfeleink a DirektNeten, a myRaiffeisen applikációban, de bármelyik magyarországi bankfiókban is intézhetik pénzügyeiket.

 

Ha a számla csak 2025.02.28-ig érhető el, lesz egyéb teendőm?

Automatikusan átváltásra kerül minden Online számla a Mindennapok 2.0 számlára vagy az annak megfelelő mindenkori utódjára. Erről a bank két hónappal előtte, írásban értesítést küld az Ügyfelek számára.

 

Miért kedvezőbbek ennél a számlánál a tranzakciós költségek?

Az online számla azoknak az Ügyfeleinknek került kialakításra, akik a bankfióki vagy telefonos ügyfélszolgálat helyett az online csatornát részesítik előnyben, ezért lényegesen olcsóbbak azok a tranzakciók, amiket online csatornán indítanak.

 

Tartozik ingyenes applikáció és internetbank a számlához?

Igen, az internetbankot megtalálja a raiffeisen.hu honlapon, emellett a myRaiffeisen applikáció letölthető mind iOs, mind pedig androidos eszközökre.

Hasznos linkek