Yelloo Számla - Raiffeisen BANK
Útkövető
Menü megjelenítése
Tartalom megjelenítő
Fiataloknak szóló YELLOO számlacsomag
Lakossági forint számlavezetés, betéti- vagy a hitelkártyával történő vásárlás belföldön és külföldön, betétikártya-szolgáltatás, készpénzfelvétel belföldön, internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás
Ingyenes bankszámla fiataloknak
A Yelloo több, mint egy diákszámla. Segít elindulni a pénzügyi függetlenség felé vezető úton, a saját bankkártya megtanít felelősen bánni a pénzzel, egyszerűen és biztonságosan lehet online utalni, a mobilappon keresztül folyamatosan nyomon lehet követni a költéseket, a bankszámlán pedig könnyedén lehet akár a megtakarításokat kezelni. A számlát 18 év felett gyorsan és gördülékenyen egy szelfivel is meg lehet nyitni. A számlanyitás 14-18 év kor között szülő vagy gondviselő jelenlétében, csak bankfiókban lehetséges.
Válaszd ki a téged érdeklő lehetőséget:
Miért éri meg Yelloo számlát nyitni 18 év felett?
- 0 Ft a havidíj 25 éves korig, feltétel nélkül
- 0 Ft az első éves kártyadíj
- 0 Ft az online utalás 20 000 Ft-ig
- 0 Ft a belföldi készpénzfelvétel havonta 2 alkalommal
- 0 Ft a mobilapp díja
Töltsd le a myRaiffeisen appot és nyisd meg egy szelfivel
|
Válaszd ki az Yelloo számlát, majd válassz bankkártyát is! |
|
Add meg elérhetőségeidet, és fogadd el a nyilatkozatokat! |
|
Fotózd be okmányaidat, készítss el szelfidet! |
|
Írjd alá a szerződésed! Számládat munkanapokon 8:00 és 19:00 között egy órán belül, munkaidőn kívül a következő munkanapon 9:00 óráig megnyitjuk. Számlanyitást követően a szerződéseket e-mailben fogod megkapni. |
A szelfis számlanyitás feltételei:
- betöltött 18. életév
- új típusú, 2016 után kibocsátott chipes személyazonosító igazolvány vagy útlevél
- NFC képes mobiltelefon
- fontos, hogy a számlanyitáskor ne legyen élő Raiffeisen bankszámlád, hitelszerződésed vagy értékpapírszámlád.
Inkább bankfiókban nyitnád meg?
Kattints a gombra, add meg az adataidat, szakértőnk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot, és segít időpontot foglalni bankfiókba, hogy sorban állás nélkül intézhesd a számlanyitást.
Ismersz valakit, akit érdekelne a Yelloo?
Ha mindketten elmúltatok 18 évesek, Ügyfélajánló Programunk keretében a megnyitott Yelloo számla után 5 000 Ft jóváírást kaptok a feltételek teljesítése esetén.
Kattints ide, ha bővebben szeretnél tudni az Ügyfélajánló Programról
Miért éri meg Yelloo számlát nyitni?
A Yelloo-val a 14-18 év közötti ügyfél önállóan kezelheti a számlát, a szülő pedig a myRaiffeisen applikációban és a DirektNeten nyomon követheti költéseit, így biztosítva a felelősségteljes költekezést és takarékoskodást.
- 0 Ft a havidíj 25 éves korig, feltétel nélkül
- 0 Ft az első éves kártyadíj
- 0 Ft az online utalás 20 000 Ft-ig
- 0 Ft a belföldi készpénzfelvétel havonta 2 alkalommal
- 0 Ft a mobilapp díja
Mitől több ez a számla, mint a többi?
Az ingyenes Yelloo Klubban kifejezetten fiataloknak szóló kedvezményes kuponokat lehet letölteni. Nem kell hozzá más, mint számlanyitás után regisztrálni, rendszeresen használni a kártyát, amivel pontokat lehet gyűjteni. Ezeket aztán szuper kedvezményekre lehet majd beváltani.
Hogyan nyithattok gyermekeddel 0 Ft-os Yelloo bankszámlát?
18 éves kor alatt a szülővel/gondviselővel kizárólag személyesen, a bankfiókban lehetséges a számlanyitás.
Kattints a gombra, add meg az adatokat, szakértőnk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot, és segít időpontot foglalni bankfiókba, hogy sorban állás nélkül intézhessétek a számlanyitást.
Hasznos tudnivalók a szelfis számlanyitáshoz
Kik nyithatnak számlát myRaiffeisen mobilapplikációban?
Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes 2016 után kibocsátott chipes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.
Honnan tudom, hogy a személyazonosító igazolványom / útlevelem NFC képes-e?
A személyi igazolványok jobb felső részén, valamint az útlevelek fedlapjának az alsó részén található egy NFC chip ikon, amennyiben az okmánya rendelkezik ezekkel az azonosítókkal, úgy használhatod azt a számlanyitási folyamatunkban.
Honnan tudom, hogy a telefonom NFC képes-e?
A legegyszerűbb megoldás ennek kiderítésére, ha rákeresel a telefon beállításaiban vagy indítsd el a számlanyitási folyamatunkat, ahol szintén ellenőrizzük a képesség meglétét.
Mit tegyek, ha nem sikerül jól lefotóznom az okmányaimat?
Az okmányfotózásnál kérjük figyelj arra, hogy minden adat és az arcképed is jól látható legyen. A fotózás során az okmányt helyezd egy sík felületre, illeszd a képernyőn található kerethez úgy, hogy a felületén ne legyen tükröződés és ne takarja ki semmi.
Mit tegyek, hogy NFC beolvasás sikeresen megtörténjen?
Helyezd egy stabil felületre az azonosításhoz használt okmányodat, majd ezt követően a készülékedet tartsd az NFC chip-hez, a telefon készüléked rezgéssel jelzi, hogy a beolvasás elejét és végét.
Mit tegyek, ha nem fogadja el az alkalmazás az elkészített önarcképemet / szelfimet?
Kérjük figyel arra, hogy a fotó jó fényviszonyok között készüljön és nézz egyenesen a kamerába, a teljes arcod látható legyen és más személy ne látszódjon a képen.
Mit tegyek, ha technikai problémám adódik?/Elakadtam a folyamatban, hogyan tovább?
Újrakezdheted a számlanyitási folyamatot, viszont amennyiben elérhetőségi adataid megadását és visszaigazolását követően adódik problémád a folyamatban, kollégáink 24 órán belül felveszik veled a kapcsolatot telefonon keresztül és segítenek a számlanyitás folytatásában.
Mikortól tudom használni a számlát?
A munkanapokon 8:00-19:00 között indított számlanyitások 1 órán belül megnyílnak, egyéb esetben következő munkanap 9:00-ig teljesülnek, a sikeres számlanyitásról az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéses dokumentumokat is ide fognak érkezni.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?
Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.
Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?
A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)
Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?
A https://direktnet.raiffeisen.hu oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.
Ki nyithat Yelloo számlát?
A Yelloo számla 14-25 év közötti új ügyfelek számára igényelhető, amennyiben nem rendelkeztek a számlanyitást megelőző 6 hónapban a Raiffeisen banknál lakossági bankszámlával és számlanyitáskor nem rendelkeznek hitelszerződéssel vagy értékpapír számla szerződéssel.
Hogy tudom online megnyitni a Yelloo számlát?
A www.raiffeisen.hu/onlineszamlanyitas oldalon van lehetőség megnyitni a számlát. Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online.
Szükséges diákigazolvány vagy iskolalátogatási igazolás a számla megnyitásához?
A Raiffeisen banknál nem támasztunk fölösleges adminisztrációs feltételeket, személyes okmányok segítségével az életkor igazolása szükséges csupán.
Tartozik ingyenes applikáció és internetbank a számlához?
Igen, az internetbankot megtalálja a raiffeisen.hu honlapon, emellett a myRaiffeisen applikáció letölthető mind iOS, mind pedig Androidos eszközökre.
Ha online nyitottam a számlámat, melyik fiókban intézhetem az ügyeimet?
Ügyfeleink a DirektNeten, a myRaiffeisen mobilapplikációban, de bármelyik magyarországi bankfiókban is intézhetik pénzügyeiket.
A termék az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított. 1 Az akció 2024.03.31-ig érvényes, az első kibocsátási díjra és az első éves kártyadíjra vonatkozik, nem akciós kibocsátási díj 3.597 Ft, az éves díj 6.616 Ft A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, az Általános Üzleti Feltételek, a bankszámlára és bankkártyára vonatkozó egyedi szerződés, és a vonatkozó Kondíciós listák tartalmazzák.
|