A fiataloknak szóló Raiffeisen YELLOO számlacsomag lehetőséget nyújt minden 14-25 éves számára a pénzügyi függetlenség felé vezető úton. A YELLOO számla egyszerűen igényelhető és megnyitható, majd jelentős kedvezmények mellett fenntartható.
Ingyenes bankszámla fiataloknak
LAKOSSÁGI FORINT SZÁMLAVEZETÉS (BANKSZÁMLA)
Betéti- vagy a hitelkártyával történő vásárlás belföldön és külföldön - vásárlás Betétikártya-szolgáltatás - VertiCard Készpénzfelvétel belföldön - forint készpénzfelvétel belföldi ATM-ből Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás
Első lépés a pénzügyi függetlenség felé minden 14-25 éves részére, nem csak diákoknak!
Yelloo Számla most 20.000 Ft értékű Alza kuponnal!
Számlanyitási promóciónk keretében a Yelloo Számlát nyitó és bankkártyát igénylő ügyfelek 20.000 Ft értékű Alza kupont kaphatnak a feltételek teljesítése esetén. Az akció visszavonásig, de legkésőbb 2023.09.29-ig érvényes.
Részletek a Lakossági Bankszámla és Elektronikus Szolgáltatások Kondíciós listában
Fiataloknak szóló számla előnyei: nullázd le a költségeid!
Számtalan okot fel lehet sorolni, miért éri meg saját bankszámlát nyitni már fiatalként is. Ez az egyik első lépés az önállósodás útján. A pénzügyek kezelése ugyanis mindenkinek a saját felelőssége. A Raiffeisen YELLOO számlája pedig szinte teljesen ingyenes, digitális bankolást tesz lehetővé:
0 Ft a havi számlavezetési díj,
0 Ft az online eseti átutalás belföldön, forintban, 20 ezer forintig
0 Ft a vásárlás bankkártyával
0 Ft akciósan a VertiCard első kibocsátási és az első éves kártyadíja1
0 Ft havonta az első két alkalommal a forint készpénzfelvétel belföldi ATM-ből2
0 Ft a beszedések teljesítésének díja forintban 20 ezer forintig
0 Ft az internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatások havidíja
MIÉRT ÉRI MEG A YELLOO MÁR 14 ÉVES KORTÓL?
első lépés a pénzügyi függetlenség útján
készpénz helyett biztonságos fizetés saját bankkártyával
felelősségteljes költekezés és takarékoskodás szülői támogatással
18 éves korig a számlanyitás a bankfiókban lehetséges, szülő vagy gondviselő jelenlétében. A 14-18 év közötti ügyfél önállóan kezelheti a számlát, a szülő pedig a myRaiffeisen applikációban és a DirektNeten nyomon követheti költéseit.
18 év felett vagy? Nyisd meg online vagy kérj visszahívást munkatársunktól további információkért és időpontfoglalásért.
Szakértőnk felveszi a kapcsolatot a szülővel/gondviselővel, és segít időpontot foglalni bankfiókba, hogy sorban állás nélkül intézhessétek a számlanyitást.
ISMERSZ VALAKIT, AKIT ÉRDEKELNE A YELLOO? Az Ügyfélajánló Programunk keretében minden 2023. szeptember 30-ig megnyitott Yelloo számla után, mind az ajánló, mind az ajánlott, ha elmúltak 18 évesek 5000 Ft jóváírást kap a feltételek teljesítése esetén. Bővebben szeretnék tudni az Ügyfélajánló Programról
Mi az a Yelloo Klub?
Yelloo számlavezető, Raiffeisen Mastercard bankkártyával rendelkező fiatal ügyfeleinknek szóló Hűségprogramunk, melynek keretében nem kell más tenni, csak használni a kártyát, gyűjteni a vásárlások után járó pontokat, amelyek kedvezményes kuponokra válthatók be. Részletekért kattints ide!
1 Az akció 2023.12.31-ig érvényes, az első kibocsátási díjra és az első éves kártyadíjra vonatkozik, nem akciós kibocsátási díj 3.597 Ft, az éves díj 6.616 Ft
2 Belföldön forintban ATM-ből összesen 150 ezer forintig, amennyiben a számlához kapcsolódóan nyilatkozott az ingyenes készpénzfelvételről, a nyilatkozat a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény 36/A. § (4) bekezdés c) pontján alapuló díjmentes készpénzfelvételről szól.
Meddig vehetem igénybe a Yelloo számlát
A Yelloo bankszámla elérhetősége érvényességi időhöz kötött, az Ügyfél 25. életévének betöltését követő év március első munkanapján a Yelloo számla Mindennapok 2.0 számlára módosul.
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
Ki nyithat Yelloo számlát?
A Yelloo számla 14-25 év közötti új ügyfelek számára igényelhető, amennyiben nem rendelkeztek a számlanyitást megelőző 6 hónapban a Raiffeisen banknál lakossági bankszámlával és számlanyitáskor nem rendelkeznek hitelszerződéssel vagy értékpapír számla szerződéssel.
Hogy tudom online megnyitni a Yelloo számlát?
A www.raiffeisen.hu/onlineszamlanyitas oldalon van lehetőség megnyitni a számlát. Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online.
Szükséges diákigazolvány vagy iskolalátogatási igazolás a számla megnyitásához?
A Raiffeisen banknál nem támasztunk fölösleges adminisztrációs feltételeket, személyes okmányok segítségével az életkor igazolása szükséges csupán.
Tartozik ingyenes applikáció és internetbank a számlához?
Igen, az internetbankot megtalálja a raiffeisen.hu honlapon, emellett a myRaiffeisen applikáció letölthető mind iOS, mind pedig Androidos eszközökre.
Ha online nyitottam a számlámat, melyik fiókban intézhetem az ügyeimet?
Ügyfeleink a DirektNeten, a myRaiffeisen mobilapplikációban, de bármelyik magyarországi bankfiókban is intézhetik pénzügyeiket.
Kizárólag 18 év feletti magyar állampolgárok magyar adóilletőséggel tudnak jelenleg számlát nyitni online, akik érvényes személyazonosító igazolvánnyal/útlevéllel és magyar lakcímkártyával (az útlevéllel történő azonosítás átmenetileg technikai okok miatt nem elérhető) rendelkeznek, és nincs még lakossági bankszámlájuk, értékpapírszámlájuk vagy hitelük bankunknál. Amennyiben rendelkezik a banknál folyószámlával úgy új számlanyitási igényével keresse fel bankfiókjaink valamelyikét.
Mire van szükségem, ha online, fióklátogatás nélkül szeretnék számlát nyitni?
Kamerás mobil eszköz vagy asztali számítógép, vagy webkamerás laptop
Személyazonosító igazolvány vagy útlevél (az útlevéllel történő azonosítás átmenetileg technikai okok miatt nem elérhető)
Lakcímkártya
Milyen technikai feltételek kellenek a videós azonosításhoz?
Az igénylés elindításához: Kamerás mobil, vagy webkamerás laptop, vagy asztali számítógép a támogatott eszköz. A videóazonosításhoz szükséges kamera, mikrofon/headset bekapcsolt állapotban és Google Chrome vagy Mozilla Firefox böngésző, vagy okostelefon.
Android: 4.4, vagy annál magasabb és Chrome, vagy Mozilla Firefox böngésző
iOS: 11.2.6 vagy annál magasabb és Safari böngésző
Okmány fotózás során mire figyeljek?
Személyazonosító igazolvány hátsó oldalát fényképezze be.
Jól megvilágított, sík felületen végezze el az okmányfotózást.
Amennyiben mobil eszközzel végzi az online számlanyitást, okmányai fényképezésénél a jobb minőség elérésre érdekében kérjük, válassza a hátlapi kamerát. Kamera váltás esetén előfordulhat, hogy egy pillanatig megszakad a hang és kép is.
Visszaigazoltam a telefonszámomat és elfogadtam a nyilatkozatokat, és ezt követően nem kaptam e-mailt. Mi a teendőm?
Nézze meg a levélszemét mappát (SPAM) vagy regisztráljon újra a helyes e-mail címmel. Ha nem ismétli meg a regisztrációt, akkor kollégáink 24 órán belül felhívják Önt.
Mikor kezdjem el a videóazonosítást?
Munkanapokon 8-20 között bármikor, de legkésőbb a regisztrációt követő nap 20:00-ig.
Amennyiben várakoznia szükséges kérjük ne kattintson el és ne frissítse az oldalt, mert a várakozási idő újraindul.
Fontos, hogy az azonostás során kb. 10-15 percig egyedül tudjon lenni egy helyiségben.
Hogyan kezdhetem el a videós azonosítást?
Az online számlanyitás megkezdését követően a "Videós azonosítás" gombbal, vagy
Az e-mail címére küldött levélben a "Videós azonosítás" gombra kattintva (a regisztrációt követő munkanap 20:00-ig)
Illetve amennyiben a hívás megszakad, az e-mailben kapott "Videós azonosítás" gombbal tud visszatérni a videóhívásba.
Mobil telefonos videókapcsolat során mire figyeljek?
Amennyiben mobil eszközre telepített levelező alkalmazásból nyitja meg azt az e-mailünket, ami tartalmazza a videó azonosítást tartalmazó linket, majd onnan kattint a videó azonosításra, előfordulhat az alábbi eset: A videóazonosítás közben ki kell lépnie a hívásból, hogy meg tudja nyitni a megerősítésre vonatkozó e-mailt. Ebben az esetben kérjük a legelső e-mailben lévő linkre kattintva lépjen vissza a videóhívásra.
A fentiek elkerülése érdekében kérjük, az e-mailben található linket másolja be mobil eszköze böngészőjébe, és ne a gombra kattintva nyissa meg.
Módosítható-e a kiválasztott bankszámla vagy bankkártya a videós azonosítás során?
Amennyiben a bankszámla vagy bankkártya kiválasztásával kapcsolatban segítségre van szüksége, kérjük forduljon kollégáinkhoz, mert a videóhívás során már csak azonosítás történik, ott módosításra nincs lehetőség, csak új regisztráció elindításával.
Mikortól tudom használni a számlát?
Amennyiben a feltételek adottak és a számlanyitás sikeres, akár 1 órán belül használható a számla, erről az Ön által megadott e-mail címre küldünk tájékoztatást és a szerződéseit.
Hol találom meg az internetbank használatához szükséges Direkt Azonosítót?
A szerződéses dokumentumokat tartalmazó email csatolmányának (.zip file) egyik mellékletében (Direkt Azonosító pdf)
Hogyan aktiválom az internetbank (Direktnet) szolgáltatást?
A https://direktnet.raiffeisen.hu" oldalon az AKTIVÁLÁS fülre kattintva kell megadnia nyolc számjegyű Direkt Azonosítóját és az SMS-ben kapott egyszer használatos, Direkt Azonosítóhoz tartozó Raiffeisen Digitális Csatorna aktiváló kódot.
A Raiffeisen Bank weboldala sütiket használ az oldal működtetése, a használat megkönnyítése, az oldalon végzett tevékenység nyomon követése és a releváns ajánlatok megjelenítése érdekében.
Kérjük, engedélyezze az Önnek megfelelő sütibeállításokat.
Célzó- és egyéni tartalmakhoz szükséges sütik
Ezek a sütik információt adnak arról, hogy mely termékeink, szolgáltatásaink és ajánlataink lehetnek relevánsak Önnek. Ezeket az adatokat annak érdekében használhatjuk fel, hogy célzott, egyéni tartalmakat jeleníthessünk meg Önnek, és javítsuk a személyre szabott üzeneteink tartalmát.
Funkcionális sütik
Lehetővé teszik, hogy a honlap emlékezzen az Ön korábbi döntéseire; például arra, milyen nyelvet állított be, a keresésekor hány darab eredményt jelenített meg, vagy a honlap akadálymentes változatát választotta-e. Ezek hozzájárulnak a honlapunk gördülékeny és személyre szabottabb használatához is.
Statisztikai sütik
Információkat gyűjtenek arról, hogy Ön és az oldallátogatók hogyan használják a honlapunkat, például mely oldalakat nézték meg, mely linkekre kattintottak. A sütik segítségével összegyűjtött információk elemzését arra használjuk, hogy javítsuk szolgáltatásainkat, fejlesszük termékeinket. Ezen információk anonimek, egyikük sem használható fel az Ön azonosítására.
Alapműködést biztosító sütik
Elengedhetetlenek az oldal zökkenőmentes böngészéséhez, és lehetővé teszik a honlap funkcióinak használatát. Ez a beállítás mindig be van kapcsolva, mert a sütik adatai szükségesek a honlap működéséhez.