Tudnivalók a Raiffeisen Bank chat szolgáltatásról - Raiffeisen BANK

Menü megjelenítése

Tartalom megjelenítő

 

  • Ha elégedett velünk, mondja el ismerőseinek, nyissanak nálunk számlát
  • Magánszemély ajánlásáért akár 5x10 000 Ft, 
  • Kisvállalat ajánlásáért akár 5x60 000 Ft jóváírást adunk
  • Összesen 5 ügyfelet lehet ajánlani (magánszemély és kisvállalat együtt)
  • Magánszemély is ajánlhat vállalkozót és fordítva
  • Mindketten megkapják a jóváírást sikeres számlanyitás és feltételteljesítés esetén

Programban résztvevő számláink és a jóváírás mértéke

Ajánlott által megnyitott számla 2025.12.31-ig:
Yelloo Számla (diákszámla) és Kapcsolat Számla
Aktív Számla Premium Banking és Premium Banking Plus Számla Kisvállalati számlacsomagok:
Vállalkozói Aktív Számlák, Könyvelői, Patika, Ügyvédi és Europay Számlacsomagok
Jóváírás összege sikeres ajánlásonként 5 000 Ft 5 000 Ft 10 000 Ft Ajánlottnak: 30 000 Ft*
Ajánlóknak: az ajánlott vállalkozások
árbevételétől függően 30 000 Ft*
(árbevétel nettó 50 millió Ft alatt)
vagy 60 000 Ft*
(árbevétel nettó 50 millió Ft felett)
Jóváírás időpontja A számlanyitást követő 3. hónap 25-ig Ajánlónak: A számlanyitást követő hónap 25-ig
Ajánlottnak: A számlanyitást követő 2. hónap 25-ig


Jóváírást az Ajánló és az Ajánlott új ügyfél egyaránt megkapja.

*Akció: A 2025.12.31-ig az ajánlóprogram keretében megnyitott kisvállalati számlák esetén érvényes. A nem akciós jóváírás mértéke 10 000 Ft.

2025.12.31-ig nyitott új számlák esetén további 20.000 Ft jóváírásban részesülhet az ajánló ügyfelenként, ha az ajánlott kisvállalati ügyfél POS szolgáltatást vesz igénybe**.

Egyszerűen ajánlhat magánszemélyt a myRaiffeisen mobilapplikációban

Babaváró Hitel Szakértő
  • Lépjen be az applikációba!
  • A „Műveletek” menüpontban kattintson az Ajánlatok és Termékek, majd az
  • Ajánlóprogram csempére
  • Magánszemély ajánlása kiválasztása után találja az egyedi ajánlólinkjét. 

Még nincs letöltve a mobilapp? Töltse le most:

Folyószámla QR kód google Pay Folyószámla QR kód apple Pay

Ha kisvállalatként ajánl magánszemélyt, az applikációban egy formon adhatja meg Ajánlottja adatait.

MGM lenyíló

MAGÁNSZEMÉLY AJÁNLÁSI FELTÉTELEK

Tartalom megjelenítő

Kisvállalati ügyfelet ajánlana nekünk?

Babaváró Hitel Szakértő
  • Lépjen be az applikációba!
  • A „Műveletek” menüpontban kattintson az Ajánlatok és Termékek, majd az
  • Ajánlóprogram csempére
  • Vállalkozás ajánlása kiválasztása után egy formon adja meg az ajánlott cég adatait

Még nincs letöltve a mobilapp? Töltse le most:

Folyószámla QR kód google Pay Folyószámla QR kód apple Pay

Az ajánláshoz az alábbi cégadatok szükségesek:

  • vállalkozás neve, cégformája
  • adószám
  • képviselő neve, telefonszáma, email címe, hogy felvehessük vele a kapcsolatot

A saját ajánlókódját is írja be, hogy össze tudjuk kötni Önnel a céget, ha számlát nyit.

Tipp: A cég adószámát a webes keresőben (pl. google.hu) az ajánlott cég nevének és az "adószám" szónak a beírásával megtudhatja.

MGM lenyíló 2

KISVÁLLALATI ÜGYFÉL AJÁNLÁSÁNAK FELTÉTELEI

Tartalom megjelenítő

Ha nem applikációban szeretne ajánlani, akkor töltse ki a regisztrációs formot ajánlottja adataival! 

A saját ajánló kódját is meg kell adnia. 

Az ajánlókódja a számla azonosítójának / rövidített számlaszámának középső 6 karaktere. Az ajánlókódot megtalálhatja a bankszámlakivonat fejlécében, valamint az ügyfélkártyán. 

Amennyiben bankszámla kivonatát elektronikusan kapja, a Direktnet internetbankba belépve a Számlainformáció / Számlakivonatok, Értesítők menüpont alatt találja.

Kisvállalati ügyfeleink itt ajánlhatnak a form kitöltésével:

Kisvállalati ügyfél vagyok és magánszemélyt ajánlok

Kisvállalati ügyfél vagyok és kisvállalatot ajánlok

OBA általános

A termék az Országos Betétbiztosítási Alap által biztosított.

A bankszámla szerződéses feltételeit a Bank Lakossági Üzletszabályzata, az Általános Üzleti Feltételek, a bankszámlára és bankkártyára vonatkozó egyedi szerződés, és a vonatkozó Kondíciós Listák tartalmazzák. 


EBKM: 0,01 %

Vértezd fel magad a kibercsalásokkal szemben, látogass el a KiberPajzs honlapra! 

Beágyazott alkalmazások

Dokumentumok

Tudnivalók a Raiffeisen Bank chat szolgáltatásról

 

A Raiffeisen Bank chat csatorna szolgáltatása (a továbbiakban: Chat, vagy Chat szolgáltatás) lehetővé teszi, hogy nem azonosított csatornán, az érdeklődő személy kérdést tegyen fel a Raiffeisen Bank chatbotjának általános banki szolgáltatásokkal kapcsolatos témakörökben. A chatbot gépi tanulással fejlődik, alkalmazása során nem történik profilalkotás vagy automatizált döntéshozatal.
A Chat szolgáltatást a Raiffeisen Bank Zrt. (székhely: 1133 Budapest, Váci út 116-118.; cégjegyzékszám: 01-10-041042, adószám: 10198014-4-44, a továbbiakban: Bank) üzemelteti.

 

Felhívjuk tisztelt figyelmét, hogy a Chat szolgáltatás

  • Kizárólag azonosítás nélkül igénybe vehető, általános információk nyújtására szolgál, ezért személyes adatokat, banktitoknak minősülő adatokat csak abban az esetben adjon meg, ha kollégáink kérik visszahívási igény rögzítése céljából.

Nem fogad el:

  • tranzakciós, vagy egyéb, azonosítást igénylő megbízásokat, tehát sem átutalás, sem beszedés, sem egyéb fizetési művelet nem kezdeményezhető;
  • hiteligénylést, vagy bármilyen más szolgáltatás igénylésére vonatkozó kérelmet, csak általános tájékoztatást nyújt;
  • befektetési szolgáltatásra vonatkozó igényt, kérelmet.
  • A Raiffeisen Bankhoz a Chat szolgáltatás útján eljuttatott észrevétel, kérdés, kifogás nem minősül hivatalos panaszbejelentésnek. Kérjük, hogy panasza benyújtásának részleteiről tájékozódjon az alábbi linken: https://www.raiffeisen.hu/kapcsolat/panasz-bejelentese

 

Hogyan használja a Raiffeisen Chat szolgáltatást?

  • A Chat szolgáltatás a Bank honlapjának (www.raiffeisen.hu) része, külön program letöltését nem igényel.
  • A Chat használata nem igényel külön regisztrációt.
  • Az összes párbeszéd chatbottal kezdődik, amely gépi tanulással fejlődik. Egyszerűen fogalmazza meg a kérdését használata során, és a chatbot az előre meghatározott válaszok közül a legalkalmasabbat nyújtja Önnek.
  • Chatbeszélgetést a Bank honlapját betöltve tud kezdeményezni a képernyő jobb alsó részén megjelenő chat ablak aktiválásával, a szolgáltatás 0-24 órában elérhető, ügyintézővel történő beszélgetés munkanapokon 8 órától 16 óráig lehetséges.
  • Amennyiben szeretne ügyintézővel beszélni, arra is biztosítunk lehetőséget, munkanapokon reggel 8 órától 16 óráig.
  • Ügyintéző kérése szabadszöveges (pl.: ügyintézővel szeretnék beszélni) üzenettel lehetséges, illetve, ha a chatbot nem tud válaszolni, a felajánlott „Ügyintézővel szeretnék beszélni” gomb megnyomásával.
  • Amennyiben visszahívást szeretne kérni, a felajánlott „Visszahívást kérek” gombra kattintson, ahol a személyes adatait az erre kialakított visszahívó űrlapon (formon) kell megadnia. Kollégáink 2 munkanapon belül felveszik Önnel a kapcsolatot.
  • A chat beszélgetés elindítását követően Önnek meg kell ismernie és el kell fogadnia a Chat szolgáltatáshoz kapcsolódó adatkezelési tájékoztatónkban foglaltakat.
  • Az üzenetek elküldését a szövegbeviteli mező mellett található nyílra kattintva, vagy az ENTER gomb lenyomásával tudja elküldeni.
  • A Chat beszélgetés befejezése után Ön értékelheti a chatbottal, illetve ügyintézőnkkel történő beszélgetést.

 

A Raiffeisen Bank chat szolgáltatás igénybevételének feltételei

  • A Chat szolgáltatásban folytatott beszélgetés rögzítésre kerül.
  • A Chat szolgáltatását minden igénybe vevő a saját kockázatára és felelősségére veheti igénybe.
  • A Chat szolgáltatás keretében történő tájékoztatás nem minősül ajánlattételnek, ajánlatnak vagy elemzésnek. Kérjük, hogy pénzügyeit érintő döntései meghozatala előtt keresse fel az Önhöz legközelebb eső Raiffeisen bankfiókot, Telefonos ügyfélszolgálatunkat, ahol munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
  • A Chat szolgáltatás célja, az azt igénybe vevő személy kizárólag általános jellegű tájékoztatása a Bank szolgáltatásairól, személyre szabott tájékoztatás ezen a csatornán nem igényelhető.
  • A Chat szolgáltatáson keresztül folytatott beszélgetések nem azonosított beszélgetések. Sem a Chat, sem munkatársaink nem kérhetnek banki azonosító kódokat, jelszavakat semmilyen rendszerhez és semmilyen azonosításhoz. Bankkártya- és bankszámlaszámot, titkos jelszavakat, egyedi kódokat semmilyen körülmények között ne adjon meg, ne tegyen közzé a Chat szolgáltatás igénybevétele során.
  • A Raiffeisen Bank munkatársa a chat beszélgetést haladéktalanul megszakítja azzal a személlyel, aki illetlen, kulturálatlan, becsületsértő, rasszista és gyűlöletkeltésre alkalmas megnyilvánulásokat tartalmazó, a Bank jóhírnevét sértő, vagy a Bank szolgáltatásaihoz semmilyen módon nem kapcsolódó üzenetet küld a chat beszélgetésbe.