Mobil Alkalmazás

Mobil Alkalmazás

Okostelefonján is elérheti a leggyakoribb internetes banki funkciókat!

A Mobil Alkalmazást Önnek ajánljuk, ha

  • helytől és időtől függetlenül szeretné pénzügyeit intézni,
  • kedveli a gyors online banki ügyintézést,
  • Androidos, iPhone vagy Windows Phone mobiltelefont használ,
  • van internetelérés a telefonján.

Azért érdemes a Mobil Alkalmazást használnia, mert

  • telefonján használhatja a leggyakoribb internetbanki funkciókat,
  • biztonságos: a banki funkciókat csak a Raiffeisen DirektNet Azonosítójával és Jelszavával bejelentkezve érheti el, és az átutalást sms-ben kapott egyedi jelszóval kell megerősítenie,
  • ingyenes, bármikor letöltheti telefonjára,
Funkciók iPhone Android Windows Phone
Internetbanki funkciók
Forint- és deviza bankszámlák egyenleg és számlatörténet lekérdezése      
Forintátutalás indítása bank- és hitelkártya-számláról      
Hitelkártya-számla egyenleg és tranzakció lekérdezés      
Hitelkeret feltöltés bankszámláról      
Csoportos beszedési megbízások áttekintése, új megbízás megadása, meglévő megbízások módosítása vagy törlése      
Új állandó átutalási megbízás megadása, meglévő megbízás módosítása vagy törlése      
Új bankbetét lekötése, meglévő lekötés feltörése, illetve lejáratása      
Kártyalimit módosítása      
Regisztráció a OneCard Hitelkártyájához kapcsolódó 3-5%-os pénzvisszatérítésre      
Devizaváltás azonnali árfolyamon: kedvezményes, azonnali árfolyamon történő devizaváltás      
További funkciók
Fiók-, ATM- és OneCard kedvezményadó üzletkereső: helymeghatározás (GPS) engedélyezésével megmutatja a tartózkodási helyéhez legközelebbi Raiffeisen bankautomata (ATM), bankfiók vagy OneCard bankkártyával állandó kedvezményt adó üzletek helyét.      
Hírek: értesülhet a Raiffeisen Bank friss információiról és ajánlatairól.      
Kapcsolat: felhívhatja ügyfélszolgálatunkat, e-mail-t írhat, elérheti honlapunkat, csatlakozhat Facebook oldalunkhoz.      
Devizaárfolyamok: lakossági ügyfelekre irányadó deviza átutalási megbízások T+2 napos teljesítésére megállapított árfolyamok lekérdezése.      
  • Az iOS és Android alkalmazás nyelve a telefon nyelvi beállításától független, megegyezik a DirektNetben beállítottal (magyar-angol). Ha a teljes körű, internetes DirektNetben nyelvet vált, az alkalmazás nyelve is megváltozik.
  • Az Androidos telefon az átutaláshoz küldött SMS kódot bemásolja a szükséges helyre.
  • Ne felejtsen el kilépni az alkalmazásból, ha befejezte a műveletet!
  • Ha készüléke iPhone3G vagy korábbi, akkor hiányzik belőle a Multitask funkció. Így az átutaláshoz kapott SMS kódot csak akkor tudja megnézni, és beírni, ha telefonján beállítja az SMS előnézetet (Beállítások/Üzenetek/Előnézet mutatása).
  • Kapcsolat funkcióból eléri az internetes, teljes funkcionalitású DirektNetet.
  • A helymeghatározás/GPS bekapcsolásával megjelennek az Önhöz legközelebbi bankfiókjaink és bankautomatáink és OneCard kedvezményadó üzletek, illetve bekapcsolása nélkül megnézheti a teljes fiók-, ATM- és OneCard üzletlistánkat.
  • DirektNet használatával időt, sőt pénzt is megtakaríthat, mivel a tranzakciós díjak kedvezőbbek a bankfióki ügyintézésnél.
  • Kedvezményesen válthat devizát. Ehhez DirektNet, internet banki hozzáférésre és az adott devizanemben vezetett bankszámlára van szüksége. A folyamatosan frissülő árfolyamok lehetővé teszik, hogy az Ön által legkedvezőbbnek ítélt árfolyamon váltson át 100 ezer -25 millió Ft közötti, vagy annak megfelelő devizát a Raiffeisen bankszámla devizanemében. 

Töltse le az ingyenes alkalmazást az alábbi gombok egyikére kattintva, vagy a Google Play/Windows Áruházban, illetve az App Store-ban keresse meg a Raiffeisen Mobil Alkalmazást!

 

Ha Önnek még nincs DirektNet hozzáférése

  Kérjük, töltse ki az Űrlapok között található igénylőlapot, és küldje be az alábbi címre: Raiffeisen Bank Zrt. 1364 Budapest Pf. 173.
  Személyes ügyintézéshez kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot.
  A várakozás elkerülése érdekében kérjük, foglaljon előre időpontot!

Időpontfoglalás bankfiókba

  Az igényléshez szükséges dokumentumok:
  • személyi igazolvány,
  • lakcímkártya.
  A Bank beállítja a szolgáltatást, melyről SMS tájékoztatást küld.