Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás - Raiffeisen Mobil Alkalmazás

Internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás - Raiffeisen Mobil Alkalmazás

Töltse le telefonjára az alkalmazást, és bankoljon kényelmesen mobiltelefonjáról.

Mobil-tokenes hitelesítés

A Mobil-token a Raiffeisen Mobil Alkalmazásba beépített magas biztonságú szoftveres hitelesítési mód, amit az internetbanki belépéshez és a megbízások aláírásához használhat. Az alkalmazás frissítése után a kezdő képernyőn az első "Internet Banking" ikon helyén az új azonosítási/hitelesítési módot aktiváló "Mobil-token aktiválás" ikont találja.

Kérjük, aktiválja a Mobil-tokent, hogy használhassa az internetbankot mobilkészülékén. A gombra kattintva megnézheti, hogyan aktiválhatja és használhatja a Mobil-tokent!

Megnézem, hogy használhatom a Mobil-tokent


Internetbanki belépés

  • A belépéshez a Direkt Azonosító mellett a jelenlegi Jelszó helyett a Mobil-tokent, azaz
  • az 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot vagy
  • ujjlenyomatot, valamint iOS arcfelismerő (FaceID) azonosítást szükséges használnia.


Megbízások aláírása

A jelenlegi Jelszó, egyszer használatos SMS kód helyett szintén a Mobil-tokent, azaz

  • az 5 számjegyű Mobil-token PIN kódot vagy
  • ujjlenyomatot, valamint iOS arcfelismerő (FaceID) azonosítást szükséges használnia.


Több számla egy Direkt Azonosítóval is elérhető:

  • Amennyiben Ön több Direkt Azonosítóval (számlatulajdonos, meghatalmazott) is rendelkezik, úgy bármely Direkt Azonosítóval beléphet az internetbankba, ahol az összes számlát (amelyhez jogosultsága van) megtekintheti.
  • A Mobil-tokennel minden számlán aláírhatja az alkalmazásban a megbízásait.


Raiffeisen Mobil Alkalmazást Önnek ajánljuk, ha

  • helytől és időtől függetlenül szeretné pénzügyeit intézni,
  • kedveli a gyors online banki ügyintézést,
  • Androidos vagy iOS mobilkészüléket használ,
  • van internetelérés a telefonján.


Azért érdemes a Mobil Alkalmazást használnia, mert

  • telefonján is eléri a leggyakoribb internetbanki funkciókat,
  • biztonságos: a banki funkciókat a Raiffeisen DirektNet Azonosítójával és a Mobil-token PIN kódjával vagy ujjlenyomattal, illetve iOS készüléken akár arcfelismeréssel használhatja,
  • ingyenes, bármikor letöltheti telefonjára.


A Mobil Alkalmazás funkciói:

Funkciók iOS Android
Internetbanki funkciók
Bankszámlák (Ft, deviza) egyenlegének és számlatörténetének megtekintése    
Eseti forintátutalás indítása bank- és hitelkártya-számláról    
Hitelkártya-számla egyenlegének és tranzakciónak megtekintése    
Hitelkeret feltöltése bankszámláról    
Limitmódosítás - Kártyalimit módosítása    
Beszedés - Csoportos beszedési megbízások áttekintése, új megbízás megadása, megbízások módosítása, törlése    
Rendszeres átutalás - Állandó átutalási megbízás megadása, megbízás módosítása, törlése    
Bankbetét lekötése, lekötés feltörése, lejáratása    
Regisztráció OneCard Hitelkártya pénzvisszatérítésre    
Kedvezményes (azonnali árfolyamon történő) devizaváltás.    
További funkciók
Fiók-, ATM- és OneCard kedvezményadó üzletkereső:    
Raiffeisen Bank hírek    
Kapcsolat: telefonos banki szolgáltatás, e-mail    
Devizaárfolyamok: lakossági ügyfelekre irányadó deviza átutalási megbízások T+2 napos teljesítésére megállapított árfolyamok megtekintése    
  • Az alkalmazás nyelve a telefon nyelvi beállításától független. A magyar és angol nyelv között az alkalmazás bal felső földgömb ikonjára nyomva, vagy a beállítások menüpontban lehet váltani. Ha a Mobil Alkalmazás felületén nyelvet vált, akkor az az internetbank felületén is megváltozik.
  • Ne felejtsen el kilépni az alkalmazásból, ha befejezte az internetbank használatát!
  • A helymeghatározás/GPS bekapcsolásával megjelennek az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókok, -automaták és OneCard kedvezményadó üzletek. A GPS kikapcsolásakor megnézheti a teljes fiók-, ATM- és OneCard üzletlistát.
  • Kedvezményesen válthat devizát, ha vannak Önnek az adott devizanemekben vezetett Raiffeisen bankszámlái. A folyamatosan frissülő árfolyamok révén az Ön által legkedvezőbbnek tartott árfolyamon válthat át forint vagy deviza összeget.

Gyakori kérdések és válaszok

Töltse le az ingyenes alkalmazást

  • az alábbi gombra kattintva vagy a QR kód beolvasásával,
  • vagy keressen rá a Raiffeisen Mobil Alkalmazásra a Google Play Áruházban vagy az App Store-ban!

               

 

Ha Önnek még nincs internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatása - Raiffeisen DirektNet hozzáférése

  Kérjük, töltse ki ide kattintva a DirektNet igénylőlapot, és küldje be az alábbi címre: Raiffeisen Bank Zrt. 1364 Budapest Pf. 173.
  Személyes ügyintézéshez kérjük, keresse fel az Önhöz legközelebbi Raiffeisen bankfiókot.
  A várakozás elkerülése érdekében kérjük, foglaljon előre időpontot!

Időpontfoglalás bankfiókba

  Az alábbi, igényléshez szükséges dokumentumokat vigye magával a bankfiókba:
  • személyi igazolvány,
  • lakcímkártya.
  A Bank beállítja a szolgáltatást, melyről SMS tájékoztatást küld.

Ha további kérdése van, kérjen Bankunktól visszahívást űrlapunk kitöltésével.

VISSZAHÍVÁST KÉREK